Hoi!! Wie was er vandaag bij de Ikea? Was het erg druk? Ik heb geen zin om in de file te staan om te parkeren..
Hier in Breda is het haast nooit druk is mijn ervaring. En bij die van Delft juist wel altijd, altijd file al op de snelweg.
Ik was vanmiddag in de Ikea in Duiven. Wel alleen beneden, de showroom overgeslagen. Vond het niet enorm druk, maar het is er dan ook gewoon gigantisch. Liefs,
Wij zijn vanmiddag bij de Makro geweest en daar was het rustig. Op de terugweg kwamen we langs de Ikea en daar stond een file van mensen die weer naar huis gingen. Dus bij de Ikea in Groningen was vanmiddag blijkbaar wel druk.
De Ikea in Groningen is eigenlijk altijd druk wanneer wij er heen willen gaan (meestal weekend) dus met feestdagen mijden we het al helemaal.
Ga alleen ikea Delft. Die meit ik in de vakantie of feestdagen. Al paar keer nee ge maakt. Dat je het restaurant niet in kan omdat het dan te vol is. Is leuk uitje ontbijten voor euro maar te druk. Hoef niet naar andere te gaan woon namelijk in Delft.