:x:x:x:x Wat een ontzettend rot gevoel!! Ze hebben vanmorgen vroeg geprobeerd in te breken.. Je ligt nog half te slapen en hoort een hard geluid bij de achterdeur, en je slaapt in de slaapkamer beneden.. Mijn man is uit bed gegaan en ziet twee knapen heel rustig weglopen.. het is echt zo hondsbrutaal, ze hadden niet eens haast! Ze verdwijnen over de schutting en dan moet je constateren dat het echt poging tot inbraak was, schade aan de sloten en de deur.. Rondje door de tuin of je spullen mist, scooter en fietsen stonden er gelukkig nog.. Politie gebeld die meteen kwamen kijken.. Aangifte gedaan, de technische recherche komt nog langs. Nu voelt je eigen huis als onveilig.. Waarom doen mensen dit toch? Begrijpen ze dan niet wat voor gevoel dit bij mensen te weeg brengt???????????:x:x:x:x:x:x
Jeetje wat rot! Kan me voorstellen dat je je onveilig voelt in je eigen huis. Gelukkig zijn alle spullen er nog wel, maar dan nog..
@Dolfijn: Als dat soort lui al begrijpt hoe jij je voelt, dan interesseert het ze geen bal! Wat een vreselijke schrik! Ik hoop dat jij je snel weer wat veiliger zult voelen in huis.
Vreselijk! Sterkte! Ik heb het ook mee gemaakt, maar wij hebben ze zelf te pakken kunnen krijgen tot de politie kwam. Maar je slaapt er wel heel slecht door!
jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!!! en dan ook nog rustig weg lopen!!!!!! kan me ook zeker voorstellen dat jullie je nu niet veilig voelen thuis!
he gadver dat is echt niet fijn nee!!!! weet precies wat je voelt want heb het zelf ook een keer mee gemaakt.. inbreker stond gewoon naast ons bed!!! brrrrrr succes met bijkomen!
sterkte! weet hoe het is, want heb het ook meegemaakt toen ik nog bij me ouders woonde! er over praten heeft bij mij goed geholpen!
ik kan daar ook zo slecht tegen he, bah!! Mijn man en ik hebben altijd en werken nog altijd erg hard voor ons geld en kopen daar dan inderdaad leuke/mooie spullen voor, BLIJF DAAR VANAF!!! GA ZELF WERKEN!! Maar goed, de wereld is nou eenmaal niet eerlijk............
Fijn die lieve berichtjes! Thanxx.. Gelukkig lees ik dat mijn reactie niet overdreven is, maar dat het heel gewoon is je even niet veilig te voelen in je huis.. Hoop dat het snel weer wat zakt.. maar gelukkig heb ik hier alvast mijn verhaal gedaan
Is heel normaal hoor dat je je even niet veilig voelt. Ik heb ongeveer 8 jaar terug een huis gedeeld met een vriendin van mij en toen werd er ook ingebroken toen we thuis waren. Mijn vriendin heeft daarna een hele tijd met een honkbalknuppel naast dr bed geslapen. Gelukkig was mijn vriend er toen ook, pfff....
Ik snap je heel goed hoor. Alleen al het gevoel wat je krijgt als je er aan denkt dat mensen het lef hebben om bij je binnen te komen. Gelukkig is het niet gelukt, maar het maakt de gevoelens die je er bij hebt niet minder....... Bij ons is er vier keer ingebroken. De eerste twee keer woonden we gelukkig nog niet in ons huis, maar waren we er aan het klussen. De derde keer waren we net getrouwd en is echt ons hele huis leeggeroofd op klaarlichte dag. De vierde keer is dit jaar in febr. geweest toen we op wintersport waren. En de werkbus van mijn man's bedrijf is ook al twee keer het doelwit geweest van inbrekers. Je begrijpt wel dat ik ook een beetje verbitterd begin te worden :x
Ken het gevoel alleen bij mij zijn ze wel binnen geweest. Ik was gelukkig niet thuis das een meevaller. Ik voel me ook niet veilig meer hier vooral omdat we vanalles hebben gedaan om het ze moeilijk te maken en ze dan vervolgens er een ruit compleet heel uit halen om binnen te komen.
Voor iedereen die het ook heeft mee gemaakt; bedankt dat je me gerust stelt dat het ook even zo mag voelen! Zometeen naar politieburo om aangifte te ondertekenen, technische recherche komt straks nog thuis langs voor sporen onderzoek en dan moeten we nog de woningbouw bellen of ze het vandaag nog redden om het slot te vervangen.. Je bent er maar druk mee, stelletje rotjongens!! :x
Heb t ook al mee gemaakt. We woonden daar net n half jaar. En normaal waren wij zaterdags NOOIT voor 1 uur weg op zaterdag. Maar die keer toevallig wel (wij waren dus gelukkig niet thuis). Normaal gingen we vrijdags tot in de late uurtjes uit. Om n uurtje of 4 naar huis en dan nog n uurtje na hangen, langzaam aan je bed in rollen etc. Je kent het wel. En dan ben je om 12 uur nog echt niet je bed uit en zo fit dat je zin hebt in boodschappen enzo. Maar die dag waren we dus heel wat vroeger als anders. weet niet meer waarom eigenlijk. En het is dat ik nog gaatjes bij wilde laten prikken in m oren anders hadden we ze misschien nog wel betrapt ook! We kwamen thuis en konden onze eigen woning niet in! De deur zat van binnen op de knip. Terwijl we toch echt voor om weg gegaan waren (deden we altijd)! Mn vriend ging achterom en de poort stond wage wijd open. De achterdeur stond open en was kapot bij het slot. Onze katten waren weg (waren nog nooit buiten geweest en van alles wat weg was vond ik dat nog wel het ergst!) En ALLE lades waren open. video weg, cd's weg, sieraden weg (was niet eens wat waard maar ze hebben t gewoon mee gegrist) foto camera weg. Geld wat we in huis hadden omdat mn vriend zn vader ging trouwen, weg. Boven ook alles over hoop! Heb even goed op de bank zitten janken. Niet om de spullen maar omdat ze zo binnen waren geweest en mn katten weg waren. Gelukkig kwamen de katten uiteindelijk weer binnen gerend. En we hebben n deel vergoed gekregen van de cd's en andere spullen die weg waren (god zij dank was mn vriend aan t klungelen geweest met een of ander programma excel denk ik ofzo. En had hij alle cd's in een lijstje gezet en was aan het proberen geweest om deze in alfabetische volgorde te krijgen plus welke liedjes erop stonden etc etc. Dus we konden zo vertellen welke we hadden) Ze hebben die gasten uiteindelijk wel gepakt en toen kregen we nog n paar cd's en mn doosje met sieraden gedeeltelijk er nog in, terug. Maar na die tijd heb ik nooit meer rustig onder de douche gestaan als mn vriend werken was. Ik kon me 80x proberen te overtuigen dat t de katten waren die ik hoorde. Maar kreeg steeds beelden voor me van dat ik die douche uit kom en oog in oog sta met zo'n engerd! Dus nam zelfs mn kleding voortaan mee de douche in!
Nee, dat is niet overdreven na zo'n schrik. Blegh, moet er niet aan denken dat zoiets gebeurt, geen wonder dat je je rotgeschrokken bent. Hopelijk houdt de politie de boel nu een beetje in de gaten?
De technische recherche kwam vanmiddag.. en deze vertelde dat hij ook nog in het rijtje achter ons moest zijn; daar waren ze binnen geweest Dus de politie houdt de wijk de komende tijd wat meer in de gaten Vanmiddag nog even gaan liggen omdat mijn nacht niet echt af was dat het gebeurde.. maar ik merk toch dat elk geluidje te veel is en ik meteen weer rechtop in bed zit.. Hopelijk gaat het vannacht beter! Slot kan nog dicht en wordt morgen in zijn geheel vervangen.. dus ook dat is nog niet helemaal geregeld.. Vanavond maar even een extra rondje door het huis om alles extra goed af te sluiten!!
wat een rotzakken... kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Bij ons hebben ze ook op klaarlichte dag geprobeerd in te breken (op een galerij nota bene). ik kwam thuis en de deur was beschadigd en zat oranje verf op van een koevoet...en dat terwijl ik ff 2 uurtjes was gaan winkelen en we ook nog aan het begin van d galerij woonden. ik was drna ook heel erg bang, hadden ook wat snachts naast ons bed liggen voor het geval dat. Overdag zat ik ook bij elk geluidje de voordeur te checken...we hebben toen meteen ook anti-inbraakstrip genomen wat me weer enigszins geruststelde... hoop voor je dat je je snel weer wat beter slaapt...en de angst weg is...