Hallo, Ik heb een vraagje over de Woezel & Pip boekjes waar een muziekcd bij zit. Ik heb hier thuis deel 1. Die vind ik vrij zoetsappig, moet ik zeggen. Is de muziek bij de andere boekjes ietsje vlotter? En klopt het dat niet bij alle boekjes een muziekcd zit? Bij welke deeltjes wel en welke deeltjes niet? Groetjes, Hanna
Ik heb ze allemaal, bij de laatste (of laatste 2?) zitten dvd's geloof ik. Ik vind het allemaal even zoetsappig, vreselijk gewoon. Mijn dochter vind ook zowel de boekjes als cd's als dvd's niet leuk
Ik heb het boekje over W&P op vakantie, geen idee welk nummer dat is. Zit een cd bij maar ik vond het te vreselijk om aan te horen, dus die draaien we nooooooit.
Hier ook alle delen en idd bij de laatste zit een dvd (geloof ik... draai het niet vaak eigenlijk). Joris vind ze geweldig. Maar meer de verhaaltjes vertellen dan het luisteren van de cd/dvd! Hij kent ze volgens mij ook echt allemaal van buiten. Als ik stop tijdens het vertellen, maakt hij de zin af
Is deel 3 dus het leukste? Ik wil namelijk weer een leesboekje met cd aanschaffen, maar wil hier niet alle delen in huis hebben.
Ik vind die 1e nogal zoet; vond mijn dochter leuk toen ze 1 was... Nu is de 3e inderdaad leuk op de lftd van jouw zoontje. Volgens mij kan je de cd trouwens ook gewoon ergens downloaden, of wil je t boek erbij?
Wij hebben deel 4, dat is met een DVD met liedjes en filmpjes. Veel plezier mee gehad! Eerst als baby de DVD, die is letterlijk kapot 'gedraaid'. Daarna het boek. Voorlezen, maar ook zelf in kijken. Mijn zoontje herkent Woezel en Pip overal. Alleen de liedjes, dus zonder beeld, lijkt me minder leuk. Deel 4 is een aanrader. Heb hem pas nog als kraamcadeau gegeven.