ik heb ook die ladekast van ikea Met drie lades, maar ik vind hem wel wat zwakjes. De bovenste la heb ik paar stapels luiers en wat rompertjes in, maar iedere keer valt hij uit elkaar. Heb hem al extra gelijmd, latje aan de onderkant gemaakt voor extra stevigheid. Dus in de grote lades kun je niet veel geicht kwijt. Verder is hij wel fijn!
ik heb de 3 laden kast van hemnes gebruik hem als commode mijn zoontje is inmiddels 10 maanden bovenin liggen luiers heel pak bakje met medicijnen wattenstaafjes dat soort dingen en hydrofiele luiers en baddoeken midden sokken slabben rompers pyamas onder beddengoed dekens lakens heb nog nooit problemen gehad heb er alleen wel andere knoppen opgezet leuke gekleurde bij passende aan de rest van de kamer
wij hebben de 3 lade-kast. En lekker stevig juist. Onderin liggen alle lakentjes, hoeslakentje, badcapen etc. En nog 3 pakken luiers, soms dus 3 volle pakken en meestal nog een pak billendoekjes. Nooit last gehad dat hij niet stevig zou zijn... Maar heb er meer mensen over gehoord, misschien van een andere lichting?
wij hebben hem ook. kunnen echt heel veel kleertjes en spulletjes in.Ik heb eigenlijk nu pas een echte garderobekast nodig. Ik heb het ikea bedje erbij met het kartelrandje. De voorkant van dit bedje is dicht.
ik ben ook zooo verliefd op de hemnes serie! wij nemen ook de 2 deurskast en de ladekast met 3 lade's en ook de bijpassende wandplank. (die is namenlijk net ze breed als de ladekast/commode )