Hoi hoi , Wie weet waar je een leuke 1e kerstbal kan kopen ?? Bij prenetal heb ik wel een leuke gezien waar je een foto in kan doen, maar wie heeft nog meer leuke ideeen ??
Bij Intratuin heb ik veel verschillende roze en blauwe dingetjes voor in de boom gezien. Zelf nog niet gehaald, omdat t kindje er met de kerst nog niet is
Bij de Kruidvat kun je kerstballen met een foto erop bestellen. En volgens mij hebben ze eigenlijk wel bij elke winkel die kerstballen verkoopt, ballen met "mijn eerste kerst' erop.
Zag vandaag bij het tuincentrum leuke houten harten voor in de kerstboom, met namen erop. Wij hebben een met de naam van onze dochter. Het is miischien wel geen kerstbal, maar dit vonden wij leuker!
Ik heb er een laten maken op een kerstmarkt in Duitsland, met mijn eerste kerst erin gegraveerd. Erg leuk en was ook nog eens goedkoop.
bij de bijenkorf, krijg je echt leuke dingen voor in de boom. bv eerstekerst bal of een leuk diertje.. heel veel
Swarowski geeft ieder jaar een gelimiteerde kersster uit, deze heb ik gekocht in 2006 voor onze dochter en volgend jaar komt er ook 1 voor hummel 2