Even een vraagje. Zat op bol.com wat rond te kijken en stuitte op Beados. Dat leek me wel heel leuk. Er stond alleen 1 recensie bij van een moeder die er niet zo over te spreken was. Het vullen van de pen was een heel gedoe en ook lagen de kraaltjes heel los op het werkblad zodat het er snel af zou vallen. Verder geen recensies en wilde het niet af laten hangen van 1 recensie. Hier ervaringen ermee? Bevalt het? Andere optie is strijkkralen.
Yep! Het is harstikke leuk, er zijn gave dingetjes mee te maken... Maar idd het pakken van de balletjes met de pen is niet echt handig. Gaat beter met je vingers. Alhoewel ik erbij moet zeggen dat het mijn dochter wel aardig lukt! En ja idd ook wat voorzichtig doen...Niet mee gaan lopen.. zoals mij dochter dan wel eens doet, als ze wilt laten zien wat voor moois ze heeft gemaakt.. Zie dat verder niet als belemmering hoor.. Verder advies is wel goed nat spuiten en goed laten opdrogen... Anders heb je kans dat het snel weer loslaat... Ik zou het wel aanraden..! Ze heeft er hier veel plezier aan!
Het leek mij erg fijn omdat ze alles zelf kan doen maar ik vind die kralen werkelijk overal pfff. Ik vind strijkkralen toch beter werken
Hier ook, erg leuk maar onze dochter is net 4. Haar fijne motoriek is heel goed kan al heel netjes schrijven maar voor haar is het werken met die pen is voor haar nog wel heel erg lastig.
Haha zal dat met strijkkralen ook niet zo zijn? Hier heeft ze wat kraaltjes waar ze gewoon mee mag spelen, dan vind ik ze ook wel overal
Ik vind 3.5 niet persé te jong hoor. Ze zal het wel wat lastig vinden. Maar, neem aan dat je er ook bij bent en je dochter kan helpen. Dan is het echt wel te doen, denk ik dan... Is toch ook een stimulans en uitdaging voor je dochter!? En tja, die kralen liggen overal.. maar dat heb, ik dan, met alles wel..Hahah.. al die prulletjes die overal bijzitten tegenwoordig..! Maar goed, suc6 met beslissen
Ja maar dit zijn balletjes dus die rollen ook nog fijn alle kanten op Moet zeggen dat ik daar met de (maxi) strijkkralen geen last van heb.
Hmm hier kreeg ze met d'r 3e verjaardag het eerste doosje met inderdaad zo'n pen. Sinds die tijd zijn er hier al vele doosjes doorheen gegaan moet ik zeggen. Enige is.. Drogen duurt veel te lang (20-30 minuten) voor een peuter/kleuter.. En vaak heb je hetzelfde ondergrondje nodig als je daarna nog iets wil maken. Maar inmiddels hebben we denk al 5 hello kitty-doosjes gebeadost... Dus als ze moet wachten gaat ze vaak met de andere figuurtjes spelen die al droog zijn Hier is het echt heel populair in ieder geval. Ik help soms wel met de pen trouwens. Balletjes uittellen en dan met dat schepje in die pen... Is beetje lastig met die kleine handjes Dochterlief haalt vervolgens net zo veel balletjes eruit als ze denkt nodig te hebben en legt ze dan evt met de hand goed En dan vraag ik me af waarom ik uberhaupt de moeite doe om ze in die pen te stoppen. Het is eigenlijk hetzelfde idee als strijkkralen.. Maar dan zonder strijken. Als je een beetje een freubel-bijna-kleuter hebt moet het zeker lukken in ieder geval. Kijk ook eens op beados.com. Daar staan nog veel meer setjes en ook patroontjes die je zelf kunt uitprinten.
Dank jullie wel. Nu zag ik net van Ses ook iets dan wel strijkkralen maar ook met een pen. Van Hello kitty ziet er ook leuk uit. Wordt nog kiezen dus!
Mja die strijkkralenpen heeft dochterlief toevallig net gekregen van opa. Is exact dezelfde als die van beados alleen op de maat van kraaltjes. Je hebt dus 3 buisjes (en bij beados 5) Maar zowel dochterlief als ikzelf... Hebben het vandaag al snel opgegeven en doen het net zo makkelijk met de hand