Door het plussize topic (ben zelf niet plussize, maar supermooie jurkjes) heb ik me nu voorgenomen wat vaker de jurken in mijn kast te gaan dragen. Maar ik vind het lastig vaak vroeg in de herfst en het voorjaar wat voor panty ik moet kiezen, in de winter vind ik het makkelijker, maar bij zoiets bijvoorbeeld: https://www.wehkamp.nl/smashed-lemon-jersey-jurk-met-fruitprint-donkerblauw-rood-16355912/ Dragen jullie dan een dunne zwarte panty of toch huidskleurig (daar houd ik vaak niet zo van)? Ik heb deze jurk overigens niet, maar wel soortgelijk, zwarte basis met gekleurde print. En wat bijvoorbeeld als de jurk een donkerblauwe basis heeft?
Bij de aangegeven jurk zou ik een zwarte panty dragen. Echter had ik vandaag een zwart jurkje aan en op de fiets is jet nog koud dus heb ik gewoon een mooie huidskleurige panty eronder. Iedereen roept altijd dat ik mooie bruine benen heb... is gewoon een panty. Je hebt dus ook mooie huidkleurige panty’s! Bijvoorbeeld die van Anna Rolfi. Te koop bij de Kruidvat en niet door. Bij een donkerblauwe jurk draag ik een huidskleurige.
Bij het voorbeeld jurkje zou ik een dunne zwarte panty van 8 of 10 denier dragen, mits je een panty wil dragen met dit weer. Zelf zou ik nu namelijk helemaal geen panty dragen (moet er wel bijzeggen dat ik onwijs bruine benen heb).
Nu nog blote benen, desnoods met zelfbruiner eroverheen. Straks een dunne zwarte panty. Ik weet niet waarom maar krijg bij huidskleur panty's altijd een oma gevoel.
Ik draag bijna altijd zwart. Afhalen van het jurkje maar het liefste zo dik mogelijk. Netjes en niet koud. Heb mooie melkfles witte benen en snel koud. Huidskleur panty heb ik in huis (volgens mij) maar draag ik zeer zelden
Bij dit jurkje zou ik gaan voor een dunne zwarte panty. Bij een jurk met veel blauw doe ik altijd dunne blauwe panty of in de winter een dikkere variant, of bij een effen blauwe jurk doe ik weleens een totaal andere kleur, bijv bordeaux rood of oker geel, of een met een gekke print, zo’n panterprint of met glitters, maar dat is in mijn ogen alleen leuk als je de rest heel “simpel” houdt.
Bedankt allemaal! Lekker eensgezind, dunne zwarte gaat het worden . Ik bedoelde ook niet vandaag, want het was best warm, korte mouwen weer, maar bijvoorbeeld afgelopen woensdag, toen was het echt meer vroege herfstweer, geen blote benen, brrrr. Onder jurkjes met veel blauw (ik heb er trouwens ook een meer middenblauwe met een bruin accent, daar draag ik een chocoladekleur panty onder, maar die is makkelijk, want dat zie je meteen dat dat past ) ga ik toch maar weer eens huidskleur proberen. Zoveel nauwelijks gedragen jurkjes in de kast..... zucht, ik mag ook niets nieuws meer kopen van mezelf
Bij huidskleur denk ik altijd aan een kleur voor blanke mensen. Wat dragen de getinte/donkere dames onder ons voor panty? Ik soms zwart, maar dat vind ik toch niet zo... Sorry dat ik even inbreek, maar ik ben benieuwd nu dus ik volg!
Ik denk dat mijn vriendin van Chinese afkomst (zij draagt best vaak jurkjes, maar als we afspreken dan gaan we vaak winkelen en lunchen, dus dan vaak net een broek ) nog steeds huidskleur koopt, maar dan dus een wat donkerdere dan ik. Er zijn toch best veel tinten daarin? Maar misschien eigenlijk niet genoeg als ik erover nadenk (vooral niet voor de iets donkerdere huidskleuren denk ik). Soms wil je ook echt je eigen huidskleur, als het bijvoorbeeld net te fris is voor blote benen op een zomerbruiloft bijvoorbeeld, dan moet je eigenlijk niet zien dat je een panty aan hebt. Hopelijk komen er goede tips van dames die er wel verstand van hebben (haha, is mijn panty topic, dus is wel duidelijk dat ik dat niet heb )
Ik moet gewoon eens goed zoeken denk ik. Jij ook succes met je zoektocht en dank voor je topic! Misschien komen er ook nog meer tips voor mij
Zolang het kan blote benen, daarna lichtzwarte pantys het liefst met een lichte glans. Haal ze altijd bij de Hema
Grappig is dat. Ik denk bij huidskleur aan een panty in de kleur van je huid of net een tintje donkerder of lichter. In mijn geval dus een tintje donkerder aangezien ik anders een bijna witte panty kan kopen Maar bij meiden met een andere huidskleur is het dan dus ook een panty in dezelfde kleur (of tintje lichter of donkerder) als hun huid. Wat die kleur dan ook is.