Hallo dames. Voor het bedrijf waar ik voor werk vanuit huis zoeken ze een extra persoon om het team te versterken. Je werkt vanuit huis en je hebt een plek waar je rustig kan werken. Je bent 20-40 uur per week beschikbaar en kan niet teveel worden afgeleid. Je dient ervaring te hebben in de callcenter branch en het liefst met het maken van afspraken. De opdracht: Je belt voor een groot electronica bedrijf die een product wil introduceren bij scholen(concentratie/prestatie verhogend) industrie en parkeer garage's. Wat je moet doen is een afspraak maken voor de rayon managers. Het is absuluut geen verkoop en de persoon die je moet bellen heeft alle tijd van de wereld(meestal mannen en een beetje boers) Dus heb je ervaring? ben je een echte doorbeller? heb je een plek waar je rustig kan werken zonder gestoord te worden? Reageer dan direct want ze zoeken met spoed 1 nieuwe kracht.
Ik ben ook wel geinteresseerd!! Ik kom uit de callcenter branche, maar je hebt t over spoed... Das jammer, denk ik, ik moet gaan bevallen ed
Ik heb ook wel interesse. Mag ik vragen op welke dagen het is? Kan het ook in het weekend en in de avonduren?