Ikea keukentje voor 2-jarig jongetje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door MissyZuilen, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik ben benieuwd wat Mike ervan vindt!
    Wij hebben voor onze zoon voor zijn verjaardag ook een keukentje gekocht (hij is 9 december jarig). Ik schat in dat hij het echt wel leuk vindt. Hij staat het liefst met ons de hele dag in de keuken ;)

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Keukentjes zijn echt leuk voor de kleine mannen onder ons, Quinn heeft hem ook toen voor zijn 2de verjaardag gehad, en hij speelt er nog steeds mee.

HIj heeft gister een poppenhuis gehad, die stond bij de Wibra in de aanbieding, als hem er mee ziet spelen, helemaal geweldig!

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.278
    6.192
    113
    Wij gaan vandaag kijken voor een keukentje bij ikea. Voor onze zoon van 2,5. Want hij is bij het kdv al maanden niet weg te slaan bij het (houten) keukentje daar.
    Ik ben benieuwd wat ie er van vind, en ben ook benieuwd wat jouw zoontje ervan gaat vinden. Spannend he?

4. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Mischa speelt bij de gastouder al maanden iedere keer de hele dag met het keukentje dat zij heeft staan! Hoezo voor meisjes..? Zie ik niet hoor, de meeste chefkoks zijn mannen. ;)

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Bedankt voor de reacties! Ben zelf ook echt ENORM benieuwd, kan niet wachten tot 4 dec hihihihi!

@Ikke, wat voor poppenhuis is dat?
    Mike speelt enorm veel bij zijn vriendinnetje met allerlei poppetjes en huisjes en campers en toestanden haha!
    Hij vind alles leuk wat voor meisjes bestempeld word in de speelgoedboeken, behalve dan poppen. Die vind hij dus niks aan haha!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    IK heb de poppenhuis gekocht bij de Wibra, hij koste 15 euro geloof ik
    HIj is van hout, en de meubeltjes ook. Quinn speelt ook met de poppetjes, hij is helemaal wilt ervan hihi

Deel Deze Pagina