ikea kinderkeuken ,ook leuk voor een jongen ?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sila24, 25 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Mijn zoontje wordt 2 in augustus, en ik zit eraan te denken om zo'n keukentje van ikeaan te schaffen, want laatst bij het cb hadden ze ook 1 en hij vond het erg leuk. Maar een keukentje is toch meer voor meisjes , of niet ?

2. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    nee hoor, heel veel jongetjes hier in de buurt hebben een keukentje, zie t ook in t peuterspeelklasje van mn dochter. geloof niet zo in ´jongens´ en ´meisjes´ speelgoed.

3. eef80

eef80 Niet meer actief

Mijn knul is 3,5 en hij kookt al 2,5 jaar de lekkerste taartjes voor mij in zijn keuken ;) Zeker ook leuk voor een jongen!

4. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Vind ik niet! Een oppas kindje van vroeger heeft ook zon keukentje en die is er helemaal gek van! En veel jongens op het kdv waar ik vroeger werkte vonden het keukentje ook erg leuk.

Vind een keukentje niet iets voor alleen meisjes:) dus lijkt me een heel leuk cadeautje!

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

De ikea keukentje heb ik hier ook en mijn zoontjes spelen er dagelijks mee! Ze vinden het echt leuk :)

6. koala28

koala28 Niet meer actief

Mijn jongens zijn 2 en 3,5 jaar en spelen elke dag met het keukentje.
    Hebben ook een koffiezetapparaatje en gaan dan 'koffie' voor ons zetten of eitjes bakken.

7. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Hier 2 jochies, en ikea-keuken is helemaal favoriet. Trouwens ook ikea-poppen-bedje doet het hier goed. Dus ik zeg: doen! :)
    Voordeel van ikea-keuken is dat die vrij neutraal is qua kleur. Trouwens mijn zoons mogen best een beetje handig worden in de keuken :), kan nooit kwaad!

8. Tennes

Tennes Niet meer actief

Mijn twee jongens spelen op het kdv heel vaak met het keukentje. Dus mijn man en ik vonden het een heel leuk verjaardagskado voor de oudste die 2 werd. Uiteindelijk is hier thuis door beide jongen nauwelijks mee gespeeld. Ik heb hem gelukkig goed kunnen verkopen op MP.

9. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Zeker een leuk kado. Hier staat hij nu ruim 2 jaar en er word veel mee gespeeld.

Ennuh de beste chefkoks zijn mannen ;)

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Hier speelt onze zoon ook heel graag met het keukentje...dochter eigenlijk helemaal niet

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

wat een boel positive reacties zeg,dan koop ik er ook 1

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij hebben het keukentje voor onze dochter. 2 stel vrienden hebben een knul en het eerste wat ze doen als ze binnen komen is naar het keukentje lopen.

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Onze zoon heeft de keuken ook gekregen voor zijn 2e verjaardag. Niks mis mee hoor :)

14. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Hier heeft zoon ook met 2 jaar een hout keukentje gekregen. Een zeer groot succes, dagelijks mee gespeeld. Helaas heeft dochter hem pas gesloopt. Hier komt dan nu ook het ikea keukentje.

15. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hoeveel beroemde mannelijke chef's zijn er wel niet?vind het altijd raar als ik zoiets lees,al was de keuken knalroze wat maakt dat uit!

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.497
    36.454
    113
    Ten eerste geloof ik ook niet in jongens of meisjes speelgoed, ten tweede vindt mijn zoontje het keukentje na meer dan twee jaar nog leuk!

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ownee zo bedoel ik het niet, ik bedoel meer of het interesant genoeg is voor hem ommee te spelen, want strax koop ik die hele keuken inc. accesoires en dan kijkt ie er niet meer naar omdat autos interessanter is ofzo dan is het ook best zonde ,daarom

18. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    D. heeft ook een keukentje gehad voor zn 2de verjaardag en hij was er erg blij mee :) ennuh...heel veel chefkoks zijn mannen, dus hoezo "keuken is voor meisjes" ;)

19. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, "vrouwen horen achter het aanrecht!"
    Nee hoor, snap hoe je het bedoeld.
    Mijn zoontje is 1,5 en we waren vandaag bij vrienden en raad eens waar hij de hele dag mee aan het spelen is geweest?
    Juist ja... ;)

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'peuter en kleuter'

Deel Deze Pagina