ikea kinderkeuken ,ook leuk voor een jongen ?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sila24, 25 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Hij heeft hem hier voor zijn 2de verjaardag gehad, en speelt er dagelijks mee.
    Het is echt niet alleen voor meisjes, er zijn toch ook mannelijke koks?

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik bedoelde het niet aanvallend hoor! Je gaf zelf al aan dat hij het bij het CB leuk vond,dus waarom niet?als hij straks in de speelgoedwinkel een baby born pop uitzoekt ga je toch ook niet zeggen die niet die is voor meisjes?hier heeft onze dochter zowel poppen als auto's en die laatste zijn toch echt veel leuker volgens haar,(ze is wel pas 13 maanden)

3. Duda

Duda Actief lid

13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    Hier twee jongens, één meisje en een IKEA keuken en er wordt door iedereen veel mee gespeeld. Niets leukers dan papa en mama na te doen. Hier staat papa ook veel in de keuken. Dus koken is echt niet alleen voor meiden/vrouwen.

4. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Wij gaan hem ook aanschaffen voor onze kleine vent. Hij helpt mij altijd in de keuken en op het kdv speelt hij altijd met het winkeltje/keukentje. Toen ik het daar zei, dat we een keukentje voor hem gaan kopen, was de reactie dan ook jaaaa leuk! Dat gaat hij helemaal geweldig vinden :)

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

hier ook een peuter die er dagelijks mee speelt.
    Er wordt van alles mee gekookt.

We hebben hem alweer 2,5 jaar staan en er wordt heel veel mee gespeeld, dochter inmiddels wat minder, maar zij is alweer een heel stuk ouder.

Enne koks zijn heel vaak mannen hoor en die zijn echt geen homo ofzo (niet dat homo erg is hoor).

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja hoor, waarom zou het niet leuk zijn voor een jongen.
    Mira's beste vriendje, het zoontje van mijn beste vriendin (2 weken ouder dan Mira) speelt er ook altijd mee als hij bij ons is. en dan hebben wij nog wel een knalroze keuken :D

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja hoor! Top cadeau. Ik heb twee jongens en een meisje en ze vinden het alle drie geweldig die keuken!

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn dochter heeft nooit met het keukentje gespeeld. Mn twee jongens enorm!

9. Hiekje

Hiekje Actief lid

14 jan 2011
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij zijn er al genoeg overtuigende reacties ;) Maar ons zoontje heeft hem sinds hij 16 mnd is, en vind hem geweldig!

10. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

dat had ik eerst ook, dat het meer iets voor een meisje is maar waarom eigenlijk? toen ik eroverging nadenken voelde ik me echt een ouderwetse tut,, alleen vrouwen horen in de keuken thuis?

nee jo een keukentje is ook gewoon erg leuk voor jongetjes. op het kdv hebben ze ook 1 helemaal compleet hoekje met wasmachine, droger strijkplank en ijzer, fornuis enz en ooo hij rent er elke keer gelijk naartoe.

11. flerk

flerk Niet meer actief

Het is 2013, ik kan echt niet begrijpen dat je deze vraag serieus stelt... Dat bepaal je toch zelf voor je kind? Al zegt de hele wereld dat het ´voor meisjes´ is, als hij het nou leuk vindt?
    sorry voor mijn toon.

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ow ja lees goed dan, maakt mij ook niet uit, h3t gaat erom ofhet w3l interesant genoeg is voor hem. Hi3r mag slotje op

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jaaa leuk wij gaan binnenkort samen met oma naar ikea, geljjk 1 zo keuken kopen :D

Deel Deze Pagina