misdruk zwitsal billendoekjes etos

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ukkie11, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    Vanochtend de folder van etos gezien met de volgende aanbieding.

zwitsal villendoekjes sensitive 8 x 63 stuks 2 dozen voor 14 euro op=op, ik dach dat dat niet zou kunnen kloppen dus het filiaal gebeld, ja mevrouw deze aanbieding klopt echt.

Ik daar naar toe gereden 2 dozen gepakt en naar de kassa, dat is dan 28 euro, ikzeg nee heb net gebeld of de aanbieding klopte jullie zeiden van wel dus....

Ik heb ze meegekregen voor 14 euro wat dus echt spotgoedkoop is nog geen euro per pak, zou zeggen doe er je voordeel mee bij de etos die het nog niet door hebben.

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn man ging ze afrekenen en ging meteen goed bij de kassa, kreeg gewoon 2 dozen voor 14,00. Op de bon staat achter de ene doos 14,00 en achter de andere doos GRATIS.
    Las in een ander topic al een hoop gedoe erover maar hier stond volgens manlief een bordje erbij met 2 dozen 14,00 in de winkel zelf.

3. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    ok dat is vreemd maar vond het al wel een hele grote aan bieding dus dacht check het eerst eventjes

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik had ook een beetje de kriebels. Ik dacht dat dat echt niet kon kloppen omdat je haast nooit acties hebt waarbij je onder de euro uitkomt per pakje dus manlief de mail doorgestuurd en na het werk langs laten rijden en erbij gezegd dat hij ze alleen mee moest nemen als hij die 2 dozen voor dat bedrag kreeg maar dat ging vanzelf goed bij de kassa.

Hopelijk kunnen er nog meer mensen hun voordeel mee doen.

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb 2x gebeld naar het hoofdkantoor eerste x was het een drukfout en de 2de x klopte de actie toch. daarvoor kreeg ik ze niet mee bij 2 verschillende winkels.

daarna heb ik het verhaal verteld en toen kreeg ik ze wel mee 6 dozen voor 42 euro

6. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat ga ik morgen hier ook ff uitproberen, want dan is het echt een super actie!

7. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Hb t ook aan iedereen door gegeven, en net weer 2 dozen gehaald. Nu dus 4 in huis

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Jammer zeg

Etos heeft het 2 uur geleden landelijk aangepast zeggen ze
    Ze mogen nu niks meer meegeven van het hoofdkantoor voor de prijs uit de folder

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    had ik geluk dat ik vroeg uit bed was..

waar stond dat trouwens?

10. SeaShell

Ff snel 3 Etos fillialen uit de buurt gebeld om te vragen of ze ng billendoekjes hadden en ik anders voor niks zou rijden en toen zeiden ze alle 3 dat het landelijk 2 uur geleden is aangepast en ze vanaf nu niks meer voor de folderprijs mogen meegeven ivm druk/zetfout

11. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    oke heb ik geluk gehad. Wat raar dat ze eerst zeggen dat het geen fout is vanuit het hoofdkantoor..

12. SeaShell

Las in het andere topic dat dit nu op de Etos FB staat:

"we vinden het erg vervelend dat er verwarring is ontstaan over de Zwitsal-actie. De consumentenservice en Etos-winkels zijn inmiddels op de hoogte gebracht van de drukfout in de folder en de juiste invulling van de actie. De actie houdt in: tot en met 24 december 1 doos Zwitsal lotiondoekjes (8 pakjes) voor € 14.-. Wij hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en we doen er alles aan om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Een fijne dag verder!"

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dan heb ik mazzel gehad. Ben blij dat ik manlief vandaag heb langsgestuurd en dat het geen problemen gaf. Kreeg ook nog (met een bon die via de mail kwam) een pak Etos luiers mini met 58 stuks voor 2,76 mee.

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja maar ze zeggen zoveel verschillende dingen dat ik niet meer weet wat waar is of niet.

Ik heb trouwens ook op de etos fb gekeken en daar zie ik het niet staan..

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

wel apart ja maar ik zag een vriendin in de stad en heb haar ook verteld van de actie en zij heeft ze ook gekocht voor die prijs

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Dit zegt etos online op fb : hi vanwege een interne miscommunicatie heeft onze consumentenservice eerder vandaag niet de juiste informatie gegeven over deze Zwitsal-actie. We vinden het vervelend dat hierdoor verwarring is ontstaan. De consumentenservice en Etos-winkels zijn inmiddels op de hoogte gebracht van de drukfout in de folder en de juiste invulling van de actie. De actie houdt in: tot en met 24 december 1 doos Zwitsal lotiondoekjes (8 pakjes) voor € 14.-. Wij hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en we doen er alles aan om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Een fijne dag verder!

17. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik heb drie keer gebeld vanmiddag :) Mijn man heeft om 17:30 nog 6 dozen meegekregen voor 42 euro, ze wisten daar nog van niks. Ze maakte nog opmerkingen dat het idd een goede actie was

18. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas gisteren niet meer bij de etos geweest, maar de kruitvat voordeelkaart aanbieding van vandaag is wel mooi meegenomen 6 pakjes voor 8 euro. Dus dat zijn 18 pakjes voor 24 euro :D

19. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Maar dat zijn de pamperdoekjes;)

20. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    heb vanochtend toch een poging gewaagd bij een etos in de buurt1
    kreeg ze voor 14 euro, 2 stuks!! kassa gaf t ook aan!
    ik wilde net weglopen met mn dozen, kwam er een medewerker en zei tegen haar collega's die me geholpen hadden dat die aanbieding niet goed was.
    ben er tijdens hun discussie snel tussenuit geknepen ;)

Deel Deze Pagina