ikea kinderstoel fijn in gebruik?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mama2be27, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik heb aan die riempjes een tuigje vastgemaakt.
    Ik was niet helemaal overtuigt dat mijn kind dat niet los zou kunnen krijgen. Dus heb onder de stoel een extra knoop in die riempjes gemaakt en aan de bovenkant dus zo´n tuigje.
    Verder ben ik echt tevreden over deze stoel. Hij kon er al snel stevig in zitten met behulp van het bijpassende kussentje.
    En tja die poten.. het was even wennen maar tegenwoordig struikel ik er niet meer over.:p

2. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Geen voetensteun en het struikelen over de poten is voor ons een reden om m niet standaard te gebruiken. Tripp trapp bevalt beter. Voor in de tuin of op reis of wat ook is ie wel handig. Meer een stoel voor erbij vind ik.

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij hebben een kinderstoel van Binini (ofzo...) gehad toen Finn kleiner was. Die kregen we van mijn schoonouders. Was een superding, alleen trapte Finn op den duur het blad los, met ale gevolgen van dien.

Toen de Ikea stoel gehaald, en dat ding is ook super! Ja...hij staat vaak enorm in de weg. Maar nu Finn er haast nooit meer in zit, ga ik de poten er af halen en hem op zolder leggen voor als de baby er aan toe is.

4. mama2be27

mama2be27 Actief lid

12 dec 2011
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor de vele reacties en tips
    ik ga de stoel binnenkort even ophalen, woon helaas niet zo heel dicht bij de ikea, maar dat maakt niet uit.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier hadden we eerst een Xadventure maar wat een onding! Daarna een Ikea stoel aangeschaft en bevalt hier prima!
    Nu nog even zien hoe we het gaan doen met 2 kids, de jongste zal over niet al te lange tijd ook wel kunnen zitten.

6. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hier een ikea stoel maar puur voor erbij, als we buiten zitten in de zomer of als we ergens heen gaan dan gaat hij mee en is hij echt prima!

Maar ik zou hem absoluut niet voor vast willen hebben, daarvoor hebben wij toch echt de tripp trapp, veel beter voor de houding, geen bungelende beentjes en goed verstelbaar itt ikea.

Maar voor erbij is Ikeastoel echt een must :)

7. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Niks aan toe te voegen:)

8. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
  9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou die heb ik niet hoor, helaas :(

Hier ook zo'n xadventure ding.. Is idd een onding! Het blad zit zo hoog dat mn zoontje zn hoofd er alleen bovenuit komt,...
    Nu dus zonder blad en aan de tafel geschoven... Maar vind het nog steeds niks.. Hij zit er ook heel raar in.. Hangt een beetje naar 1 kant..

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wij hebben een stokke (voor binnen) en een ikea (voor buiten) maar ik vind de stokke echt veel beter dan de ikea stoel...

ten eerste die poten die zo ver uitsteken (verschillende mensen al flink over gestruikeld)
    ten tweede dat stokke stoel kan helemaal tegen tafel aan staan zodat er geen eten op de grond valt.
    Nina kan er zelf op klimmen en dat gaat in de ikea stoel niet.
    Op de stokke zit een voetsteun op de ikea niet.
    De stokke stoel is veel handiger schoon te maken dan de ikea stoel.

En zo kan ik nog wel even door gaan....

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina