onze oudste is met 2,5 naar een stoelverhoger gegaan maar na 3 maanden was dat zelfs niet meer nodig en ze eet nu gewoon mee aan tafel, op haar billen of op haar knietjes op de stoel, gaat prima. De ikea stoel werd toch wel krap hoor. Maar hier zat ze er ook in met 6 maanden en de jongste met 7 maar die zit niet zo goed nog
Over welke Ikea kinderstoel hebben jullie het hier? Op de website staan er nl meerdere. Deze: ANTILOP Kinderstoel met veiligheidsriempje - IKEA of deze: BLÅMES Kinderstoel hoog met blad - rood - IKEA en deze: GULLIVER Babystoel hoog - IKEA en tot slot: SPOLING Kinderstoel met veiligheidsriempje - beige/wit - IKEA
Die witte (je hebt hem geloof ik nu ook in rood en blauw) plastic kinderstoel is echt helemaal top! Zo makkelijk schoon! Doekje erover en KLAAR! Andy zit er vanaf 5 maanden in. Mijn ouders hadden er gelukkig nog een van 'vroeger'.. dus ik heb nog een exemplaar met witte poten! Alleen even een blad bij moeten kopen, want die was er niet meer. Ik vind die grijze poten van tegenwoordig wat jammer.. maarja
Heb een tripptrapp voor binnen en de Antilop van Ikea staat buiten. Zit er prima in! Omdat hij helemaal van plastic is vond ik m handig buiten bij de eettafel!