Ik ben op zoek naar een kapsel voor onze dochter als wij gaan trouwen. Hebben jullie leuke voorbeelden of foto's van kapsels? Ze heeft niet zo heel dik haar, en de lengte tot net over haar schouders.
Onze dochter had het niet helemaal vast.. Gewoon wat los en dan stukje opgestoken (verwijder m zo weer)
Misschien wat losse romantische krulletjes en een leuke bloem/strik of iets dergelijks in het haar? Hoe oud is je dochter trouwens? Ik weet niet of je zelf haar haar gaat doen of het door een kapper laat doen, maar ik weer wel dat kappers vaak kijken naar de leeftijd van het kind. Niet alle kapsels passen bij alle leeftijden namelijk...
Bedankt voor de foto en de link naar pinterest. Ik ga eens op mijn gemak kijken of er iets tussen zit voor haar. Invlechten ben ik geen ster in helaas, ik oefen wel regelmatig. Mijn dochter is 3, ik wil inderdaad een kapsel dat bij haar leeftijd past. Niet zo'n volwassenen kapsel. Ik denk dat ik inderdaad de kapper die mijn haar doet ook mijn dochters haar laat doen. Dan zit ze ook beter stil en dat scheelt weer stress
Wat ik door onze kapster toen heb laten doen is een suk haar in haar kapsel laten zetten, daar door kreeg mijn dochtertje toch een vol kapsel. Heb ik laten doen omdat mijn dochtertje ook dun haar heeft het stond echt heel mooi en was niks van te zien.
Ohhh ze is pas 3! Geweldig, dan kan ze alles lekker nonchalant dragen. Lekker los met krulletjes zoals ik al eerder zei en miss een mini tiara? Of mooi ingevlochten en dan met bloemetjes tussen het haar...
mijn dochter had twee invlechten opzij , daar een staart en dan daaronder krullen. Waar de vlechten staart werden een mooie bloem
Er is veel mogelijk. Een tip als je het opgestoken wil hebben. Koop klemmetjes met bv een roosje of pareltje er op dan kunnen ze het daarmee opsteken. Schuifspeldjes zijn bijna niet weg te krijgen in het fijne haar. Even voor het idee een foto.
Ik vind een haarband altijd heeeel leuk! Een haarband met een roosje ofzo (weet niet hoe oud je dochter is) Bij de hema hebben ze heel veel leuke en ook nog betaalbaar..