Die weet ik wel. Kraamcadeau voor oudste (12 jaar alweer) van mijn tante. Een houten loopbakfietsje. Ze had het zadel helemaal afgescheurd en daarop een tekening en zijn naam geschilderd. Karretje werd eerst als decoratie/opbergbsk voor knuffels op de babykamer gebruikt. Tot hij ermee kon spelen. En jongste speelt er nu af en toe nog mee.
Leuk! Hier kan ik echt blij zijn met kleine gebaren/cadeautjes van mensen. Ben zelf meer van het geven dan krijgen typje
Nachtje oppas op onze trouwdag, cadeautje van m'n schoonmoeder (Dus niet op de bruiloft, maar 9 jaar later )
De mooiste cadeautjes vind ik die waarin je elkaar tijd geeft, ik wordt helemaal dolblij van een dagje weg/avondje uit, high tea, avondje bios of zoiets als cadeautje. Maar ook de kleine onverwachte dingen kan ik erg waarderen.
een kitchenaid keukenrobot, wat wel een heel groot cadeau was maar wordt hier wel heel veel gebruikt en staat mooi in de keuken maar ik ben net zo blij met kleine cadeautjes of verrassingen
Armbandjes uitgezocht door mijn kinderen. Ik had wel gezegd wat ik leuk vond en welk merk. Toen hebben ze alledrie 1 dun armbandje uitgezocht die ik leuk bij elkaar samen als set kan dragen!
Mijn beste cadeau ooit was een weekendje weg met mijn verjaardag (met het gezin). Was zo heerlijk en extra leuk dat ze bv daar ook slingers voor me hadden opgehangen. Was een heerlijk weekend. En ik kreeg een paar jaar geleden een weekendje weg voor moederdag, maar dan helemaal voor mij alleen. En dat was zo’n topper dat ik dat sindsdien ieder half jaar doe. (Over twee weken mag ik weer ). Oh en ook een pareltje was een schort met een foto van mijn kinderen erop. Ik kook heel graag en dat vond ik gewoon een superleuk cadeau.
Aah dat is jammer zeg, hier met vriendinnen al jaren dat we eigenlijk geen echte cadeautjes kopen maar samen weg gaan, ik vind dat zo super leuk.
Het leukste cadeau, oh die is makkelijk. De kinderen, dat is echt ons kadootje. (Vandaar mijn naam hier) Van de oudste was ik binnen 2 maanden zwanger, maar ik kreeg flinke bloedingen op een zaterdagochtend, knetterdruk in de Bakkerswinkel. Beide ouders gebeld, vriendinnen gebeld, met de mededeling Help ik ben zwanger en ik krijg nu een miskraam. Er stond een hele rij buiten de winkel, huilend nog wat klanten geholpen. De slagerij verderop hoorde het verhaal vd klanten. Die stuurde een hulp, totdat 2 vriendinnen eraan kwamen om te helpen. Thuisgekomen gelijk bedrust gehouden. Maar.. ze blijft zitten in me buik. Daarna heb ik met een andere partner jarenlang geprobeerd om zwanger te worden, miskraam bij 3 maanden, hierna na vele pogingen, de hoop opgegeven. En vele jaren later, na een zomer vol B12 injecties, was het spontaan gelukt. Dus ja, zij zijn het beste kadootjes ooit!
Bekijk bijlage 704660 Het cadeau waar @Lill het over heeft lag vorig jaar onder de kerstboom. Het was absoluut het meest bijzondere cadeau ooit.
Mijn man heeft een kunstenaar gevraagd om een schilderij van mijn paard te maken: dat is echt een prachtig schilderij geworden. Zo gaaf! Was helemaal ontroerd toen ik het kreeg. Had dat écht niet verwacht.