Ervaringen Quinny Zapp/ Mutsy Spider?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Maeviie Joelle, 13 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maeviie Joelle

    Maeviie Joelle Niet meer actief

    Wij zijn op zoek naar mensen die ervaring hebben met de Quinny Zapp. We vinden het een leuke buggy, maar vragen ons af of het ook handig is op de fiets en of je daar dan een speciale of gewone buggydrager voor moet hebben? We hebben nu nl. al een gewone gekocht.

    En wat vinden jullie van de Mutsy Spider? We lazen elders op internet dat je deze gewoon in een tas op je tug kan meenemen, maar voor een buggy lijkt die wat prijzig, we hebben nl. ook al een Bugaboo maar die kan niet op de fiets!

    Greetz Maevie
     
  2. Puck1

    Puck1 Bekend lid

    3 feb 2009
    979
    9
    18
    Een mutsy spider leek ons destijds ook wel wat, maar werd ons afgeraden omdat we volgens de verkoopster al een goede kinderwagen hadden (Mutsy). Zij zei dat de spider niet echt gezien kon worden als buggy aangezien hij vrij zwaar is (zwaarder dan een buggy), niet echt klein opgevouwen kon worden
    (redelijk klein, maar niet te vergelijken met een buggy) en de spider kun je bijv. niet op de fiets meenemen. Ik las dat je het had over hem op je rug dragen, dat zou mij niet lukken ivm het gewicht en de grootte van het pakket. De spider loopt echt heel erg lekker, maar bij ons gaf het de doorslag om voor de zapp te kiezen omdat je die neemt om even snel een boodschapje te doen, mee nemen op de fiets etc. Als je een dagje weggaat neem je al gauw je kinderwagen mee omdat die toch het meest comfortabel is. Beetje warrig verhaal misschien, maar succes met je keuze.
     
  3. mamapatricia

    mamapatricia Bekend lid

    5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    quinny zapp kan ook in een tas. aan je stuur of op je rug..
     
  4. Maeviie Joelle

    Maeviie Joelle Niet meer actief

    Oh super! bedankt voor de reacties.
    Voor de zapp hoef je dus niet een buggydrager speciaal te hebben?
     
  5. mamapatricia

    mamapatricia Bekend lid

    5 feb 2007
    966
    0
    0
    friesland
    nee dat hoeft niet het is ook maar een klein pakketje
    .
     
  6. luckey

    luckey VIP lid

    16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    quinny zapp aan stuur..... zou mij te lastig zijn.
    ik vind het al een onding om te dragen in die tas wat erbij zit...

    maar verder HOUD ik van dat ding en wordt hij bij de 2e dalijk weer fanatiek gebruikt hoor...
     
  7. tanjax11

    tanjax11 Niet meer actief

    Hier ook een zapp..ben erg tevreden over de zapp, heb hem alleen nog niet meegehad op de fiets. Volgens mij zijn er wel speciale dragers voor. aan het stuur of op de rug zou ik persoonlijk te zwaar vinden, helemaal omdat je kleine dan (waarschijnlijk) ook bij jou oop de fiets zit....
    Maar verder vindt ik de zapp dus super
     
  8. Maeviie Joelle

    Maeviie Joelle Niet meer actief

    Bedankt voor jullie ervaringen!
    Zo te lezen zijn veel mensen tevreden over de Zapp.

    Hebben jullie de Zapp 2010 of sommige ook de 2011 die dus ook in ligstand kan en hoe belangrjk vinden jullie een ligstand bij een buggy?
     
  9. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    hier ook een zapp met bijpassende drager voor de fiets. Opzich een mooie buggy maar punpunt is dat er geen ligstand op zit. Het nieuwe model wel maar dan kan hij weer niet op de fiets mee......

    Wat ook een erg groot nadeel is, is dat de buggy erg snel achterover kiept! Zolang ze nog klein zijn en je niks aan de hengsels hangt valt het wel mee. Maar toen ze groter werden zijn ze bij mij regalmatig achterover geslagen, naar mijn idee erg gevaarlijk.
     
  10. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik ben gek van me zapp gebreuk hem echt met plezier

    Maar aan je stuur nee dat vindt ik gevaarlijk

    Je hebt er gewoon een buggy drager voor
    En anders kan je nog wel in je fiets tas met een elastiek er om heen
    En in de tas zou ook kunnen maar is wel zwaar

    Die nieuwe is op zich super maar kan dus niet meer op de fiets en is dus groter op gevouwen omdat je twee delen hebt

    En qua het omvalen dat is wel minder als je er een bootschapen mandje onder hebt en je tas die je er aan hangt lager hangt
    Die van ons is nog nooit om gevallen in die twee jaar dat ik hem al gebreuk


    Het nadeel wat ik nu kan bedenken is dat me maxi cosi er niet zomaar op kan want dan moet de zitting er uit en die heb ik nodig voor de tweede
     
  11. sebasel4a

    sebasel4a Fanatiek lid

    23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb de spider gehad en die kan je niet even zo op je rug doen hoor. Voor een buggy erbij is deze erg groot en zwaar. Heb hem weggedaan en nu een maclaren en vind hem ideaal!!
     

Deel Deze Pagina