Vertraging ptt post

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 22 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Ik wacht met smart op een pakketje van post.nl . 2 dagen achterelkaar is het niet gelukt te bezorgen . Ik hoop toch echt morgen .

Nog meer die wachten?

2. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Ik heb echt respect voor alle post en pakketbezorgers!!!

Eefje00, Sylva, Chelsey88 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.785
    18.947
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb zondag 2 dingen besteld. De ene was tot mijn verbazing maandag al in huis. De ander staat nu bij T&T op bezorging morgenmiddag. Maar dat zei hij gisteren ook al :p
    Tja, het is deze tijd nu eenmaal extra druk. Ik zie het wel verschijnen. Ik ben al blij dat je dit soort dingen kunt bestellen.

4. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Ik heb vorige week donderdag spelletjes besteld bij de Intertoys om met de kerstdagen te kunnen spelen. Gaat 'm volgens mij niet worden. :rolleyes:

5. Taiga

Taiga Fanatiek lid

28 apr 2019
    1.423
    2.211
    113
    Hier is alles van postnl er echt supersnel! Wij hebben een vaste bezorger en die geef ik in deze periode ook altijd een kado.
    Hij is er echt altijd en kent ook iedereen waar hij komt.

Ukkie1 vindt dit leuk.
  6. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Hier is PostNL steeds perfect op tijd. Dpd is degene is ellendig lang op zich laat wachten.

Maar feit blijft: alle respect naar de bezorgers nu!!

Jessi79 vindt dit leuk.
  7. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.225
    4.457
    113
    Vrouw
    Vorige week een pakketje verstuurd met track en trace, bezorgmoment is sinds 19 december "onbekend". Wel is het aangekomen in het sorteercentrum.

8. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113

Niet het hele topic gelezen maar ik las toevallig gister dat heel veel intertoys filialen nu gratis zelf gaan bezorgen! Dus wie weet kan dat nog?

Dan kan je het pakketje terug sturen als het komt..

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Ligt denk ik eerder aan de webwinkel dan?
    Hier in elk geval tot nu toe alle pakketjes op tijd

10. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Heb je niet bezorgen door Local gedaan? Wij hadden maandagmiddag iets besteld bij de Intertoys en gistermiddag al binnen. Door Postnl laten bezorgen staat 12-14 dagen voor zag ik op de site van Intertoys ;)

11. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Hier bezorgen ze al, alleen onder een bepaald bedrag kost het alsnog €4,95

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Dat leek me ideaal inderdaad!

Mammavantwee vindt dit leuk.
  13. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Gisteren werd iets bezorgd dat ik op 22 november had besteld :eek:
    Ik zit ook nog op iets anders te wachten dat op 23 november is besteld en op 15 december maar opnieuw is opgestuurd door de verkoper. Dus het is chaos, en dat komt niet alleen door de lockdown want dit is nog van daarvoor.

Je zou toch verwachten dat pakket diensten nu wel zouden moeten weten dat er corona is, en wanneer bijvoorbeeld black friday, kerst en Sinterklaas zijn?

14. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik heb zondag iets besteld bij bol en tot grote verbazing gister gewoon bezorgd door post nl. Heel blij mee.

15. tasje

tasje Actief lid

20 mei 2014
    467
    187
    43
    Bij mij stond gisteren het tijdvak op 20.20 - 0.20u:| (dhl)

Hij kwam ook echt pas rond 22.30u en het zag er niet uit dat hij na mij al klaar was...
    Ook iedere keer andere jongens en met eigen auto, dus ik denk dat ze overal en nergens vandaan worden geplukt.
    Ik ben blij dat ze er zijn en een dagje later maakt voor mij niet uit, het tijdstip wel:rolleyes:

16. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Heel iets vertraging. Maar dat was het pakketje wat met de brievenbuspost is gekomen. De rest keurig in de aangegeven tijd.

Blokker had ik iets besteld en kwamen ze het binnen de tijd zelf bezorgen.

Echt, respect voor alle bezorgers!

Ik zit nu te wachten op de bakker die het brood komt bezorgen, ben heel benieuwd. Nog nooit gedaan, ging er altijd naartoe.

17. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Hier hetzelfde, ben bang dat het niet meer goed gaat komen voor kerst. Staat nu bezorgtijd onbekend.

18. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    PTT Post, da’s lang geleden.... :p

Ik heb wat betreft pakketpost nergens last van. Mijn pakketjes worden gewoon rap (soms zelfs de volgende dag) bezorgd.
    Brievenbuspost lijkt er nu wel langer over te doen, maar dat is deze tijd van het jaar niet zo gek, is mijn ervaring :)

chantal1985, Beausecret, Lies1611 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

@Mammaaa en @Mammavantwee
    Dat bezorgen door die lokale intertoys is binnen een straal van 3 km. Ik woon er veel verder vandaan dus daar heb ik toen niet voor gekozen. Zie dat er inmiddels 12-15 dagen voor staat, dus zal echt wel goed druk zijn daar.

Mammaaa en Mammavantwee vinden dit leuk.
  20. amy2015

amy2015 Bekend lid

23 feb 2015
    528
    234
    43
    Wat ik soms jammer vind is dat webshops de schuld bij postnl of dhl leggen. Kreeg vorige week bericht van webshop dat post de drukte niet aan kan en ik daarom paar dagen moest wachten. Ok kan gebeuren. Maar ineens was bestelling uit mijn account. Klantenservice gebeld. Die zag dat sommige producten niet

Ik dacht hetzelfde zie ptt post tnt voorbij komen ;)

Als je hoort hoeveel pakketen er zijn is het zo gek niet dat er vertraging is.

Maar vergeet ook niet dat sommige winkels hun voorraad ook eerst uit de winkel moeten sturen naar de 'webwinkel' en dan pas verder kan. Merkte ik al bij ter stal. Dan ben je gerust een week verder.

Maar goed probeer nu mij spullen online te kopen bij de winkels waar ik het normaal ook zou kopen of wacht met de aankoop. Maar helaas 2 kinderen in groeispurt.

Lies1611 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina