Hier de malm twee keer gewoon op klossen gehad. Ook pas tijdens de bevalling gedaan trouwens. Nog geen 10 minuten werk. Ik ging dan even douchen en m’n man zette het bed op klossen. Bij de eerste wilde ik in het ziekenhuis bevallen dus hadden we het bed niet op klossen gezet, maar toen de weeen begonnen bedacht ik toch dat ik thuis wilde blijven (of eigenlijk vooral dat ik niet meer weg wilde). Door m’n bekkenklachten kon ik anders nauwelijks m’n bed op en af komen.
Hier is het bed alweer terug naar de grond, maa wij hadden met houten balken en planken een stellage gebouwd waar het bed op heeft gestaan.
Ik heb op mijn werk klossen laten maken, meteen goot van 5 cm, en precies de goede hoogte. In augustus weer nodig, maar daarna gaan ze op marktplaats
Wij hebben ons Ikea malm bed op bierkratjes gehad maar dit was geen succes. Door de hoogte kon ik zelf niet meer fatsoenlijk in en uit bed komen en daar kwam bij dat ons plafon schuin afloopt en iedereen constant zijn/ haar hoofd stootte tegen het plafon. Meteen de eerste dag had onze kraamverzorgster daardoor zoiets van haal het er maar weer onderweg, want dit is ook niks. Wij gaan ons bed dan ook niet weer verhogen.