Vandaag ga ik naar de ikea om matrassen op te halen. Maar hoe zijn de matrassen verpakt, opgerold of in karton? Ik heb een pocketveringmatras van HYLLESTAD.
gewone schuimmatrassen zijn opgerold. Maar met Vering wordt waarschijnlijk gewoon recht geleverd, dus niet opgerold. van de site: Verpakkingsmaat en gewicht Artikelnummer: 602.444.44 Pakket:: 1 Breedte: 162 cm Hoogte: 28 cm Lengte: 202 cm Gewicht: 36.00 kg
hebben met vering bij de ikea waren gewoon opgerold. je moet ze eigenlijk wel 72 uur laten liggen zodat ze goed in vorm komen
Ik ook twee weken geleden 1 met vering gekocht en was gewoon recht , in karton verpakt. Gelukkig hadden we een busje mee.
Verpakkingsmaat en gewicht Artikelnummer: 902.444.52 Pakket:: 1 Breedte: 92 cm Hoogte: 28 cm Lengte: 202 cm Gewicht: 21.00 kg gewoon recht dus.
Bedankt voor jullie reacties. Ik had nog even alles gecontroleerd en zag het staan als pakket. Nu dus met 2 auto's gegaan want 1 auto was te weining, we hadden ook nog een bed gekocht. Het ligt er aan wat voor maat want sommige veringsmatrassen worden wel opgerold, maar deze dus niet ook een dik matras.