Het onderwerp zegt het al. Hoe is jullie ervaring ermee? Valt de kleding van mama licious klein, normaal of groot? Bedankt!
Bedankt dames! Ik wilde namelijk online wat bestellen, ga ik nu dus ook doen Neem gewoon m'n eigen maat...
Valt wat ruimer, heb er een heerlijke spijkerbroek van en daar woonde ik tijdens mijn zwangerschap bijna in.
Normaal heb ik altijd maat 30 van broek.. maar maat 29 was nog veel te groot van ML..ik vond het persoonlijk minder mooi..
BIj mij viel de kleding van mamalicious gewoon normaal. Maar ik zou eerder iets groter kiezen dan iets kleiner. Want mijn positie kleding zat namelijk eerst wijd en nu 20 weken later zit het strak. Omdat ik nog wel wat aangekomen ben. Veel plezier met (online) shoppen
Het hangt een beetje van het model af. Ik heb er 3 van ML. De goedkoopste daarvan (29,95) valt 2 maten te groot. De 2 anderen vallen wel normaal.
Bij mij ook normaal. Maar pas op, aan het eind van je zwangerschap heb je in veel gevallen toch een maatje groter nodig. Ik was zelf niet veel aangekomen en nog erg lsank maar mijn heupen waren al wat uit elkaar gaan staan waardoor ik sommige broeken ook niet meer over mijn heupen kon krijgen ana het eind.
Hier normaal tot ietsjes ruim..maar dat is wel fijn...want zoals twinkle star zegt...aan het einde heb je dat grotere wel nodig! Zou idd gewoon je eigen maat aanhouden! Heb ik ook gedaan! en ik was op het einde ENORM!
Bij mij valt die kleding altijd redelijk normaal. Heb eigenlijk geen vreemde maat aan hoeven schaffen.
Bij mij valt ML wel vrij ruim... Maar je kunt het wel met elastiek aantrekken dus dat scheelt. Het zit in iedergeval wel heel lekker, maar de blouses/tunieken vallen voor mijn smaak toch vaak wat te wijd.
Hier twee spijkerbroeken, winterjas en een heleboel (acht)voedingsshirts. Bij mij valt het normaal. Ik heb alleen wel de broeken zonder stretch (dat vindt ik echt vreselijk bij mezelf staan)
In tegenstelling tot een aantal hier heb ik dus bij de vorige zwangerschap al vooraf een maatje groter gepakt (bij een spijkerbroek) want ik dacht dus ook; ik word vast nog wat zwaarder. Echter ik heb de broek dus nooit aangehad omdat deze los bleef zitten ook op het einde. Dus mijn advies: gewoon eigen maat bestellen. Maar goed ieder voor zich natuurlijk, sommigen krijgen alleen een buik en anderen komen overal iets aan, dat is moeilijk te voorspellen.
Ik werk o.a. voor Mamalicious. Je moet je eigen maat kopen. Aan de binnenkant van de broek in de taille zit elastiek met gaatjes (geheel rondom) en een knoopje. In het begin van de zwangerschap kan je het elastiek aantrekken (daardoor sluit alles ook mooi aan op je buik). En naarmate je buik groter wordt, laat je het elastiek weer krimpen. Succes!!
Ik vind het ook gewoon normaal vallen, nam mijn eigen maat. Inderdaad, aan het einde zwol ik ook nog eens op tot formaat ballon, dus het moest ook wel wat rek kunnen hebben.