Wij hebben sinds een half jaar een Hemnes bed, met toilettafel, krukje en een inloopkast gemaakt van de PAX kasten. Wij hadden meubels van een woonzaak, vorig jaar de meubels verkocht uitgezonderd de eettafel en de salontafel. Mijn man heeft de salontafel verkleind en er een steigerhoutenblad opgemaakt en ook de eettafel is voorzien van een steigerhoutenblad, via mp een speelgoedkastje gekocht en dat is gebruikt voor een steigerhouten tv-meubel, alles opmaat voor cd's en een klein kastje, een side-table verlaagd. In de woonkamer is niet veel Ikea: vloerkleed, tafellampen kussens.
Dank jullie allemaal om te reageren. Het is de Hemnes lijn die ik enorm mooi vind. Ik heb gisteren mijn stoute schoenen aangetrokken en al 1 deel van het rode behang verwijdert. Nu nog wachten tot ik puinzakken heb om de rest eraf te halen. Dan kan ik ineens sorteren
https://afbeelding.im/ApNP3YFx Niet op de rommel letten. De 2 dochters hebben volop aan het spelen geweest
Wij hebben een hemnes met 8 lades als commode gebruikt (een wit gelamineerde) en de ladefronten geverfd. Die zien er nu 10 jaar later nog steeds goed uit. Verf blijft super goed zitten.
Wij doen al zeker 15 jaar met dezelfde muren en meubels. Hebben nu voor het eerst behangen sinds 15 jaar. En zijn nu meubels aan het vervangen.... Overigens vind ik de Ikeameubels prima. Als ik na ga wat ik voor het bankstel heb betaald en na 15 jaar is hij nog best goed, vind ik dat een goede deal.