Ikea of Action, goedkoper?

Discussie in 'De lounge' gestart door Honeybeeb, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Honeybeeb

    Honeybeeb Niet meer actief

    Hi,

    Ben aan het opruimen geslagen. Nou ja opruimen, wil het allemaal wat anders ordenen. En wil dus een stapel handige opbergmanden/ -boxen aanschaffen.

    Maar ik vraag me af, waar kan ik deze goedkoper halen. Ikea, of action?

    Weet iemand dit toevallig.
     
  2. Prins03

    Prins03 Fanatiek lid

    13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik denk Action.. Al hebben ze ze daar niet altijd (bij ons in ieder geval). En bij Ikea heb je misschien wat meer keus..
     
  3. Bootsje

    Bootsje Fanatiek lid

    12 jul 2013
    1.228
    0
    0
    Ik denk dat de action het goedkoopst is, maar dat er bij de ikea meer keus is, en leukere manden
     
  4. mamavanmeisje

    mamavanmeisje Fanatiek lid

    17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ze hadden laatst hele grote opbergbakken met wieltjes voor 5 euro bij Action. De prijs van de andere opbergdingen weet ik niet. Ik denk echt dat je zelf even moet kijken en vergelijken. Op mijn lijstje staat de bak met 3 laden op wieltjes van de Blokker.

    Ik gebruik regelmatig lege schoenendozen (gratis een stapel bij de schoenenwinkel). Deze beplak ik met cadeaupapier. Handig voor in de speelgoedkast en in de kledingkast voor sokken, leggings etc.
     
  5. Prins03

    Prins03 Fanatiek lid

    13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Hahaha precies dezelfde reactie :D
     
  6. rums

    rums Niet meer actief

    Bij de ikea waarschijnlijk meer keus. Alhoewel ik gisteren in de action was en best wel wat keus was. En het ligt er natuurlijk ook aan hoever je moet rijden voor een action of ikea.
     
  7. anica

    anica Fanatiek lid

    3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik denk dat action gekoper is maar dat de kwaliteit ook minder is, ik zou voor Ikea gaan
     
  8. Honeybeeb

    Honeybeeb Niet meer actief

    Ja dacht ik dus ook anica, dat ze bij de Ikea van wat steviger materiaal zijn.

    Mooi hoeven ze op zich niet te zijn, alleen handig ;) en beiden winkels zijn aardig in de buurt.

    Mamavanmeisje wat creatief, handig van je zeg. En bedankt voor de tip van blokker zo'n bak met lades lijkt me ideaal, daar ga ik vanmiddag ook even kijken..

    Ontzettend bedankt allemaal, voor de reacties. :)
     
  9. angel229

    angel229 Niet meer actief

    Die van dochter komen van de Action vandaan. De opbergboxen op zolder allemaal van xenos. Toen we die kochten kwam ik niet bij de Action. Kwaliteit is hetzelfde.
     

Deel Deze Pagina