Wie van jullie is er bekend met jou 4 kidz kinderboekjes? Een mevrouw belde op met een aardige aanbieding die ik na 1 keer weer op kon zeggen. Op internet kan ik niet zoveel vinden over ze (alleen hun eigen website) dus ik ben benieuwd of jullie er ervaringen mee hebben.
ze zijn heel sneaky met het opsturen van een volgende serie boeken. Dus als je het doet echt meteen zodra je het binnen opzeggen voor de volgende keer. Ik heb het 2x gedaan en was 2x te laat met opzeggen, maar ik had dan ook niet meteen in de eerste week opgezegd. Oh en mijn ervaring is dat de eerste zending vaak wel leuk is, maar de volgende zending niet. Eind vorig jaar nog een 2e zending gehad waarvan ik 1 boekje heb weggegooid, echt heel raar over kinderen die op zoek gingen naar sinterklaas maar die was een reus en wilde ze opeten??
Wij hebben een tijdje pakketten ontvangen, maar het viel erg tegen. Vervolgens de grootst mogelijke moeite gehad om het weer opgezegd te krijgen. Ik zou er niet (meer) aan beginnen en gewoon af en toe zelf een leuk boek kopen.
en niet te vergeten dat ze vaak steeds duurder worden !! hier vroeger iets van paarden gehad eerst 5,95 of zo per keer en op het laatst 19,95 per keer En de zendingen werden steeds magerder en een hel om het op te zeggen