Hai allemaal! Enige tijd geleden sprak een leuke jongen me aan in de trein. We maakten een praatje en uiteindelijk vroeg hij mijn telefoonnummer. Zo hebben we een paar keer gebeld waarop we besloten af te spreken. Gister was het zover. We hadden 16.00 uur afgesproken. Ik oppas geregeld en ruim op tijd weg gegaan. Ik kreeg een berichtje van hem dat hij zijn autosleutels nergens kon vinden dus dat hij iets later was. Prima, kan gebeuren. Vervolgens belt hij weer en zegt dat hij wel in de buurt is maar merkt dat hij zijn portemonnee vergeten is. Hij ging m nog even ophalen. Ik had er toen al de pest in maar had ook mn oppas thuis en wilde haar ook niet gelijk weer naar huis moeten sturen. Daarnaast bood hij 100x zijn excuses aan en zou hij het ruim en breed goed maken. Ik dus nog even wachten (het was toch lekker weer) waarna hij later weer belde dat het nog een half uur langer ging duren. Toen had ik t natuurlijk helemaal gehad en heb ik hem gezegd dat ik liever naar huis ging. Nu wil hij dolgraag nog een keer afspreken om het goed te maken. Ook hadden we echt een klik dus ik twijfel nu een beetje. Wat zouden jullie doen?
Lastig! Ik zou er even klaar mee zijn en hem flink zijn best laten doen voor ik een nieuwe afspraak plan.
Als je hem echt leuk vindt kan je nog een keer afspreken en kijken of het dan beter gaat . Misschien was het gewoon pech. Voor mij zou het een afknapper zijn, maar je moet naar je gevoel luisteren, want misschien is het wel de man van je dromen en laat je hem lopen omdat mensen op een forum dat zeggen .
Het klinkt niet alsof hij smoesjes verzon er onderuit te komen, dan zou hij nu niet aandringen op nog een date. Ik zou het dus toch nog eens proberen... Mijn man is altijd te laat en vergeet ook altijd alles, zeker onder spanning.... Maar hij is dus wel mijn man
Ik zou hem zeker nog een kans geven! Als die klik er is, waarom niet? Zoiets kan altijd een keer gebeuren en misschien voelde hij zich er ook wel heel rot onder. Spreek nog een keer af en kijk hoe dit gaat.
Ik zou er klaar mee zijn. Als je weet dat je een date hebt dan zorg je er toch voor dat je én op tijd bent én alle spullen bij je hebt die nodig zijn. Maar ik ben misschien wel eeg makkelijk daar in. Geen hand vol maar een land vol.
Ik zou er ook klaar mee zijn. Of op zijn minst afwachtend en bekijken hoeveel moeite hij doet voor een vervolg.
Ik ben niet zo'n geduldig persoon.. dus ik zou denken doei! Plus, als je een afspraak hebt (date of niet) dan pak je je spullen voor je weggaat even. En leg je het klaar. En kom je niet anderhalf uur (of minder of meer) te laat. Eat is gewoon slordig. Dus aan mij had hij een verkeerde. Toedels. Plenty of fish in the sea.
Dit! Je weet niet heel veel van hem, misschien heeft hij een zeer drukke baan, werd hij platgebeld door afspraken en heeft hij veel (andere) dingen aan zijn hoofd, waardoor hij door de drukte van alles is vergeten, kan gebeuren toch? Ik zou hem dus nog 1 kans geven en zien wat er dan gebeurd.
Daar ben ik het ook mee eens. Mijn man belde me op de eerste date ook om het half uur dat het wat later werd, uiteindelijk was hij twee uur later omdat hij niet durfde (de schat ). Nu zijn we alweer bijna 13 jaar getrouwd
😂 geweldig! Tijdens onze eerste date kwam ik een dik half uur te laat, omdat ik een goede vriend tegen kwam die ik al lang niet meer gezien had (we zaten ergens anders op kamers). Ik heb blijkbaar wel netjes gebeld dat ik er zo aan kwam, maar dat ik een andere jongen was tegen gekomen😂. De date erna zijn we samen op stap gegaan en is mijn man op de terugweg naast me snurkend in slaap gevallen. Nu getrouwd, 14 jaar samen en nummer twee onderweg😉
Ik zou hem nog een kans geven. Misschien was hij inderdaad zenuwachtig. Als het hem niks kan schelen zou hij ook niet om een nieuwe date vragen
Dat is inderdaad wel heel lief! Maarja, ik weet natuurlijk niet of hij zenuwachtig is of dat hij het gewoon niet zo serieus neemt...
Sommige mensen zijn zo. Ik vind het gruwelijk irritant! Een vriendin van mij ook. Als je afspreekt dan kan je er vanuit gaan dat ze op z'n minst een half uur te laat is en dat is dan nog heel goed. Ze gebruikt altijd smoesjes als haar kind (ik heb er zelf ook twee, en af en toe een paar minuten te laat zijn vanwege een treuzelend kind begrijp ik nog; twee uur later -wat ook wel eens voorkomt- vind ik gewoon een domme smoes) of dat ze nog ineens moest dweilen nog en allemaal dingen waar ik dus zelf écht niet zou opkomen als ik vlak daarop een afspraak met iemand heb staan. Maargoed, het is wel een lieve meid, dus ik neem het maar voor lief, maar vervelend is het soms wel. Een date is echter de bedoeling om, mocht het goed verlopen, een vaste relatie te beginnen. Persoonlijk zou ik niet kunnen leven met iemand die steeds z'n afspraken niet nakomt. Mijn man is erg stipt en altijd op tijd voor afspraken, dat is wel heel belangrijk voor mij. Ik weet nog wel hoe rot ik (en niet alleen ik trouwens) het altijd vond dat we in het weekend vaak zonder mijn vader erbij gingen eten, want hij moest dan nog "even" iets doen in de garage en zou "over vijf minuten" komen. Nou ja, na een paar keer steenkoud eten te hebben gehad is mijn moeder toch maar gestopt met wachten. En met dit soort situaties heb je dus wel te maken als je zo'n treuzelende partner hebt. Absoluut niet mijn ding maar wellicht voor anderen geen punt.
Daar kan je natuurlijk gauw genoeg achter komen door hem een herkansing te geven Mocht het weer gebeuren dan weet je genoeg maar heb je het iig geprobeerd toch?