Ik probeer op de site van Ikea een kledingkast bij elkaar te zoeken. Maar ik word knettergek! Eerst ben ik al drie browsers verder voor ik überhaupt een planner geopend krijg. Vervolgens kan ik wel kastelementen (zeg maar 'de buitenkant') neerzetten, maar geen kastinrichting. Roedes, planken, lades... echt nergens te vinden. Kan iemand met alsjeblieft uit mijn lijden verlossen en zeggen hoe het moet. Of vertellen dat het kreng gewoon gewoon niet werkt en dat het dus niet aan mij ligt?
herkenbaar! ik heb t ook ooit geprobeerd.... uiteindelijk maar gewoon naar de ikea gereden en daar in de winkel besteld. Dat was sneller dan via internet
Volgens mij moet je op het element klikken (die je dus al hebt uitgekozen) en dan zie j aan de rechterkant de deuren ed. As ik t me goed kan herinneren haha.
Ik weet niet meer uit mijn hoofd hoe het werkt. Wilde je wel de tip geven dat je uit moet kijken bij het gebruik van de planken voor de meter brede kast. Die kunnen weinig hebben. Ze zakken makkelijk door. Als je een deel met planken wil kan je het beste voor 50 cm breed gaan.
Toevallig, wij hebben net onze kast in de planner gemaakt! Om elementen toe te voegen moet je op de binnenkant van de kast klikken. Door onderaan op de knop 'deuren weg' te klikken zie je de binnenkant. Als je het door hebt is het best te doen Succes!
Bedankt voor de tips, ik ga het nog een keer proberen! Goed om te weten dat de planken beter in een smal deel kunnen. Ik wilde toch al veel meer hangruimte in deze kast, dus dat komt wel mooi uit.
Wij hebben drie kasten van 1 meter en ze zijn aardig zwaar beladen, maar herken het totaal niet eigenlijk De planner werkte hier trouwens ook niet tupp.
Wij hadden een kast van een meter breed waar in de kinderkleertjes die geweest waren en die nog moesten komen in lagen en andere kinderspullen. Toch nog verdeelt over 7 planken. Maar bijna alle planken waren na een paar maanden krom. Ik heb hem pas uit elkaar gehaald en vervangen twee halve elementen en dat is zo veel sterker. Nu ben ik wel iemand die elke cm3 benut. Maar toch is het fijn om er niet teveel op te hoeven letten als je het gelijk anders kan doen. Hangen gaat prima in zo'n grote kast. Lades ed heb ik geen ervaring mee.
Hier zitten er maar 5 planken in en eigenlijk zijn ze vol van boven tot onder en van links naar rechts. Al ruim 6 jaar haha 🙈 Zelfs de te dikke kat ligt er soms nog ergens extra tussen als er een deur op een kiertje blijft staan
Ha, gelukt! Google Chrome is stap 1 (Met firefox en edge deed hij het niet). En voor de inrichting moet je inderdaad op de kastdelen klikken. Nu komt het volgende moeilijke deel... man overtuigen dat ik ECHT ECHT ECHT een andere kledingkast nodig heb.
Ik heb het 2 weken gehad over hoe onhandig die doorzakkende planken waren en ontwerpen naar zijn hoofd geslingerd. Toen smeekte hij om ze te gaan halen xd.
Ohhh pax... ik had geen last van die meter planken met doorzakken.. (wel wat krom maar het was een erg vochtige kamer met droger en vriezer in een vakantiehuisje dus logisch) wel een goede tip.. Wij hadden onder een hanggedeelte 3 van die open manden hangen.. drama! Als je iets te zwaar had vielen ze uit de ophanging.. zo vervelend vond ik dat!