Ik heb zo'n hekel aan dweilen:x Ik strijk nog liever vier manden weg dan dat ik ga dweilen. Ik heb al een makkelijk dweilsysteem maar toch:x:x:x Wat vinden jullie echt stom?
Pfoe, heb je even?! Huishouden is niet mijn ding, maar de wc boenen zie ik elke keer weer tegen op. Dat is ook iets wat echt moet, dus kan ik niet laten liggen.
Ik vind dweilen echt verschrikkelijk. Vooral ook dat je erna moet wachten tot het droog is... Pffff... Gedoe!
Stofzuigen! Wat een rotklus is dat. Ik stel het ook altijd uit en daarom duurt het schoonmaken uuuuuren. We hebben wel een robotstofzuiger maar die doet niet de hoeken en zo. Vanaf volgende week hebben we ook iemand die 2 uurtjes komt helpen/schoonmaken. We hebben geen kinderen en een appartementje van 80 m2 maar toch lukt het ons niet om het bij te houden. Echt erg! Maar we hebben dan andere kwaliteiten zeg ik altijd
Alles Maar als ik echt iets moet kiezen, dan de keuken schoonmaken. Echt een verschrikkelijke hekel aan
Ik heb geen favoriet klusje eigenlijk Dweilen, strijken en de grote dingen schoonmaken besteed ik uit. Zoals de badkamer poetsen, de keukenkastjes eens goed boenen en de afzuigkap schoonmaken. Ik houd het zelf een beetje bij, dagelijks met een doekje met sop overal langs, stofzuigen en dan kan het wel weer.
Heb je even? Stofzuigen, afwassen en bedden verschonen vind ik niet enorm verschrikkelijk. De rest wel dus
Ik heb de grootste hekel aan het schoonmaken van de badkamer, dan de bedden verschonen en dan dweilen.
De was opvouwen en in de kasten leggen. Ramen zemen Badkamer schoonmaken. Maar eigenlijk vind ik het hele huishouden nu niet echt een plezier