bah regen

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 9 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

gatverdarrie tis hier nog geen seconde droog geweest vandaag. ikheb al een grote strijk weggewerkt en de dagelijkse dingen in huis gedaan, kindjes spelen op zich best lief met duplo, een oude tas en kleuren. ( soms slaan ze mekaar even de hersens in en de jongste die kruipt botst zo nu en dan ergens tegenaan dus brullen) maar bah wat mis ik het om effe naar buiten te gaan. was alweer zo verwend van de week;) heerlijk buiten in de zandbak. normaal ga ik elke dag even naar buiten ook al is het weer minder. maar nu is de jongste ook niet helemaal fit en het regent echt hard. zo duurt de dag echt lang. ze wilden geen pannekoeken vanavond dus die hoefik ook niet te bakken ofzo. we hebben al wel een eitje gebakken, straks chipjes beloofd. ach we komen de dag best door. maar pffff wil echt voorjaar:cool:

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Beeeeh... Ik baal ook als een stekker. Zag het dinsdag zo zitten! Woehhhh het wordt lente en een paar dagen later is het alweer grijs met regen, wordt ook nog sneeuw voorspelt. Ik ben benieuwd.

Geen pannenkoeken ? Hoezo dat niet ?
    Wij gaan vanmiddag op visite bij vrienden.. Kunnen de kleintjes mooi spelen. ;)

3. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik baal ook. Wilde ff met ons mannetje een stuk gaan wandelen, maar dat gaan we nu dus maar niet doen :(

Ik was zo blij met het lenteweer! Eindelijk die dikke kleding uit en nu kunnen we weer opnieuw beginnen.

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ja inderdaad die jas... Grrr! Gisteren naar de bioscoop geweest in mn spijkerjasje en terug was dat niet zn goed idee :(
    Kan weer de kast in :p

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ja, ik baal dr ook van. Ben vandaag wel aan het werk, maar kijk liever naar een zonnetje ipv een regenbui.

Snap ook niets van het weer.
    Denk wel dat ik de nuon termijnnota even ga verhogen. Vrees anders voor bijbetaling met die kou.

6. henkie24

henkie24 Niet meer actief

nee de oudste had geen zin in pannekoeken. wel in een gebakken ei:D mn middelste en ik geven er niet zo om en man is aan het werk;)

regent inmiddels nog harder:x

wil mn winterjas uitwassen maar gat heb hem nog nodig denk

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ja balen he, ik ben net alsnog met die kleine meid naar buiten gegaan jas aan muts op,regenlaarzen aan en lekker plassen stampen, even voetballen buiten en de eendjes voeren, zo toch lekker een halfuurtje buiten geweest. Daarna lekker naar binnen een gebakken eitje op brood en lekker samen spongebob kijken.

Maarmoet zeggen heb liever het lenteweer

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Vanavond misschien pannenkoeken ? :p

Ja hier giet het nu ook.. :(:)

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier regent het ook al de hele dag.
    Maar dat niet alleen, er staat hier ook nog eens een ijskoude wind. BRRRRRRR!

10. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik word ook zo somber van dit weer.. Vind er niks aan zo, ik wil lekker buiten zitten in de zon!!

11. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik weet niet hoe t daar is, maar hier gaat het volgende week lekker sneeuwen :D Eerst 14-16 graden (van de week) en volgende week sneeuw. Oh maart, doe eens normaal..

12. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik baal ook enorm!! Ben het liefste buiten,een beetje niets doen zoals afgelopen week. Verveel me nu al ook al zijn we net fijn weggeweest :(

13. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben het ook helemaal zat! Bah bah bah! Voorspellen ze ook nog winterweer en snachts vriezen! jemig zeg, het lijkt wel of het nooit meer lente word!
    Zo, dat moest ik ff kwijt, haha!

14. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hier sinds gister ineens griep :( man loopt te proesten en te hoesten, ik heb koorts en voel me belabberd en we wilden vandaag nog zoveel leuke dingen doen :(

Gister konden we al niet zwemmen met onze kleine man en nu vandaag is het ook geen weer om over de markt te slenteren, dus maar even alle vouwwas weggewerkt en hapjes gemaakt voor de kleine man en verder...... even op standje doorbuffelen en vanavond met 2 paracetamollen maar weer op bed :(

15. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ti's toch verschrikkelijk dit weer, als ik genoeg geld had ging ik immigreren;)o

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    En dan hoor je dat er maandag sneeuw komt en blijft liggen t/m 4cm ongeveer. Brrrr!!

Deel Deze Pagina