Ikea speelland wel of niet doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Mini Shopaholic, 23 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik zou het persoonlijk nooit doen.. ik vertrouw vreemden echt niet met mn kind :p

2. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Ik ook niet, dus idd ook wanneer hij ouder is niet. Gewoon met ons mee.

3. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Vind het maar niets, veel te druk ook voor de grotere kindjes van 3+ laat staan voor een kindje van 2. En binnen in de winkel is het ook erg leuk voor ze. Drinken en hapjes mee voor in het vuistje en dan lekker in de kar, of laten lopen, ze kijken hun oogjes uit.

Als je echt rustig wilt winkelen om echt spullen te gaan uitkiezen/shoppen, dan zou ik zonder kindje gaan eerlijk gezegd dan voor zo'n speelland kiezen.

4. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.492
    13.945
    113
    Vrouw
    Ben toevallig gisteren nog geweest, maar no way dat ik mijn zoontje van 3.5 daar achterlaat!
    Opa heeft hier thuis dus op de kinderen gepast zodat wij op ons gemakje weer veel meer geld konden uitgeven dan gepland. ;)

5. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik zou dat noooooit doen. Dan gewoon oppas regelen maar echt niet dat ik m'n kind bij vreemde achter laat. Bovendien ken ik mijn dochter goed genoeg om te weten dat - tegen de tijd ik de hoogste etage heb bereikt - ik word omgeroepen omdat dochter er klaar mee is. Nee hoor, niet doen.

6. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Is hij met 2,3 jaar al zo zelfstandig dan ?

Mijn zoon van bijna 5 zou dat nog niet eens durven alleen;)

Er spelen ook grotere, ruige kinderen hoor.

7. Mini Shopaholic

Mini Shopaholic Niet meer actief

Hihi ja. Als we na balorig gaan gaat hij ook overal zelf spelen. Ook zelf van de glijbanen enzo.

Hij loopt erg voor in zijn ontwikkeling. Kan al goed praten en dingen aangeven en laat zich niet plagen of iets afpakken.

Maar ik neem hem lekker mee en we maken er een leuke dag van. hij mag in het karretje of lopen ik laat hem zelf kiezen. En hij mag van mij ook iets leuks uit kiezen dus dat houdt hem ook wel een poosje zoet ;)

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zou het echt nooit durven.. :)

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    #29 lovewinnie, 24 feb 2014
    Laatst bewerkt: 24 feb 2014
    Mijn kinderen komen daar ook met 3 en 4 ( Eindhoven) en vinden het daar erg leuk. Moet er niet aan denken Mijn kinderen mee de Ikea in te nemen als het niet hoeft. Voor hun ook niet leuk. Als ik ga ga ik echt uitzoeken, proberen en testen etc. Karretje met kind erin moet je continu vast houden dus ff los laten om te goed te kijken lukt dan al niet. 2 kinderen los in Ikea en ze zijn kwijt als ik sta uit te zoeken. Krijg nu al stress als ik er aan denk . Hier in Tilburg is ook een supermarkt met ballenbak en speelruimte met leiding. Ook daar komen mijn kinderen wel is als ik grote boodschappen doe. Als ze niet willen mogen ze de natuurlijk mee boodschappen doen maar meestal kiezen ze zelf al om te spelen. Vind dat loslaten alleen maar goed voor hun en voor mijn. Niet dat ik me de eerste keer er goed bij voelde maar toen ik terug kwam en ze heerlijk zag genieten wist ik dat het wel goed zat.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    En binnenspeeltuin ga ik zitten en gaan de kinderen los, alleen. Nu 4 en 6 maar doen ze al zeker 2 jaar. Zoontje toen in de peutehoek maar dochter komt echt overal.
    Ga echt niet continu hun handje vast houden. Kom alleen als ze me hulp nodig hebben of willen dat ik mee ga kijken naar bijv een nieuw kunstje :). Ze kunnen niet ontsnappen dus het komt wel goed

11. Ramona1982

Ramona1982 Bekend lid

26 dec 2013
    680
    0
    16
    nieuwegein
    mijn kind gaat daar zo jong echt niet spelen hihihi ben daar een zeikerd in... lekker mee in de wagen

12. Dromertje85

Dromertje85 Niet meer actief

Mijn 2 oudste vinden het er geweldig!
    Zijn 7 en 3 jaar.
    Wel valt mij op dat bij Ikea in Breda vaak van die chagrijnige mensen werken bij dat speel gebeuren.
    Mja,als mijn kindjes er lol hebben vind ik het goed en dat hebben ze.
    Wel doe ik ze na een bezoeke uitgebreid douchen,heb het idee dat het er niet zo fris is;)

Deel Deze Pagina