ikea traphekje ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door emma84, 15 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Wie heeft er hier ervaring met de ikea traphekjes die je moet vastschroeven? Is dat wat? Kun je die met 1 hand makkelijk openen?

2. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Prima traphekje vond ik.

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik ben ook benieuwd.. lees graag even mee want moet ze toch binnenkort ook eens gaan bestellen.

4. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    ik schop hem even omhoog. kan me niet voorstellen dat er bijna geen mensen zijn met ervaring met deze hekjes.

5. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Ik heb er vijf in huis! Ze bevallen allemaal heel goed :)

6. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    Ik weet niet welke je bedoeld maar ik heb het huis vol met die witte die je vastklemt. Ik heb ze niet als traphekje maar in de deurpost van de kids die het nodig hebben. Bevallen prima hoor... Enige "lastige" is dat het ijzer uiteraard geluid maakt bij het open maken. Mijn kinderen slapen daar dwars doorheen maar kan me voorstellen dat niet ieder kindje dat heeft.

7. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wij hebben een Ikea traphekje met houtkleurige spijlen. Een prima ding. Geen problemen mee. Met één beweging met de hand is ie open.

8. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wij hebben er zo een die je moet klemmen. Die stond niet bij de trap maar tussen de keuken en de woonkamer. Bij ons kan sowieso geen traphekje bij de trap dan komt hij halverwege de overloop. Makkelijk te plaatsen en met 1 hand te openen.

9. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik heb een wit hekje van de Ikea.
    Vind hem niet super makkelijk open en dicht gaan.
    Maar verder een prima hekje hoor.

10. marygirl

marygirl Actief lid

25 dec 2010
    377
    0
    0
    Die van ons zijn trouwens ook alle vijf schroefhekjes. Soepel open te maken met 1 hand en mijn vierjarige weet ze nog niet te openen.

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    had ze hier ook. nu verhuisd en heb ze niet meer nodig. heb wel open trap in de woonkamer nu en daar past helaas geen hekje :p anders had ik m daar zeker neergezet

ideaal ding. had er 2. 1 voor deuropening naar de tuin toe en 1 boven aan de trap. met 1 hand makkelijk open te krijgen, erg fijn als je met een grote wasmand boven aan de trap staat om naar beneden te gaan :D

12. WLE

WLE Niet meer actief

Ik heb de houten en ben super tevreden!
    Gebruik hem nu zodat de honden niet na de keuken kunnen!

13. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik heb de witte zonder schroeven naar de zoldertrap. Bevalt prima, makkelijk te openen, maar niet zo makkelijk dat kinderen hem open krijgen en makkelijk te monteren

Deel Deze Pagina