Hai allemaal, Doen jullie iets bijzonders op valentijnsdag dit jaar? Cadeautjes, uitjes? Ik ben een beetje op zoek naar inspiratie en daar kan ik jullie creativiteit goed bij gebruiken . Groetjes, Itsme
Nee. Heb alleen via de blokker een gratis kaartje verstuurd naar mijn vriend in een heel vreemd handschrift en geen naam eronder
Nog nooit gedaan maar nu heb ik een taart en kaartje besteld. We hebben best drukke weken achter de rug met de kleinste, dus vond het wel leuk om nu iets te doen. Taart wordt bezorgd als hii thuis is met de kinderen, kunnen ze lekker eten ☺️
Ondanks dat het 1 groot commercieel feest is vind ik het toch wel leuk om even stil te staan bij het feit dat ik zoooooooooooooooo gek ben op mijn man! Doe waarschijnlijk een kaartje en iets wat hij lekker vind. Of zijn lievelingsgerecht koken tafel leuk dekken en dan een leuk kaartje.
Ja ik doe ieder jaar wat leuks of lekkers maken maar dan niet voor mijn man maar voor de kinderen Ik maak dit keer een heerlijk taartje in hartjes vorm met marsepein en een lekkere vulling van banketbakkersroom en aardbeienjam. Daarnaast stuur ik ze ook gewoon allebei een kaartje, lekker ouderwets via de post en daarin schrijf ik gewoon hoeveel ik van ze hou.
Wij doen er eigenlijk nooit wat aan, maar ik had dochter (5) verteld over Valentijn, dat ze iets moois moest maken voor papa en we iets lekkers samen zouden maken, als verrassing. Uiteraard, gisteravond nog... papa, we gaan iets moois voor je maken voor Valentijn, en het is een verrassing!
Mijn vent is vandaag jarig en daarom gaan we vrijdag luxe uit eten met overnachting, zonder de kinderen. Voor valentijnsdag doe ik eigenlijk nooit iets..
Ik heb op www.radbag.nl een poster laten maken met een deel songtekst erop die voor ons iets betekend. Het kwam toevallig voorbij en ik vond het een leuk idee.
Wij doen er nooit wat aan eigenlijk. Maar mn dochter (9) heeft een vriendje en zij heeft een kaart voor hem gemaakt en wil morgen een kleinigheidje kopen. Hij gaat ook iets voor haar kopen, zo schattig.
Dat dus. Onverwachts is veel leuker en heeft voor mij veel meer waarde/betekenis dan verplicht op Valentijnsdag.
Wij vieren elk jaar Valentijn en verzinnen om en om iets om elkaar te verrassen. Dit jaar ben ik aan de beurt en gaan we gewoon uiteten en naar de bios Maar heb ook al eens een massage voorbereid en vorig jaar werd ik vanuit m'n werk ontvoerd naar een hotel. Valentijn is voor ons gewoon een mooie aanleiding om minstens 1 keer per jaar onze liefde te vieren
Nee ik doe er niets aan. Vind het leuker om een keer of wat verrast te worden dan verplicht op 1 dag in het jaar...
Bij de kinderopvang hebben ze bij ons dan altijd een gratis oppas avond tot 22 uur. En aangezien wij eigenlijk nooit iets samen doen maken wij er graag gebruik van en gaan we uit eten. Origineel, spannend of spontaan? Nee, maar wel lekker even samen
Wij doen er niks aan. Maar mijn zoontje die heeft een knuffelbeertje met een hartje in zijn armen en een hartjes lolly gekocht voor zijn verloofde. Hij heeft al 3 jaar verkering en ze gaan ook trouwen zeggen ze beide haha. Super schattig. Beide worden 8 dit jaar