barbotage shouder

Discussie in 'De lounge' gestart door Piepie, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    hoi allemaal,

ik heb gisteren een barbotage in mijn schouder gehad omdat ik phs heb ( kalk in mijn pezen ) al vanaf 2007 heb ik pijn in mijn schouder en ging ik daarvoor naar de dokter, ik ben 1 x naar de fysio gestuurd in 2007, in 2008 kreeg ik alleen maar temazepam en in 2009 kreeg ik een spuit in mijn schouder. Ooh ik had last van een slijmbeursontsteking. De jaren daarna bleef ik klagen maar die huisarts deed niets. Eindelijk na veel gezeur mocht ik naar de orthopeed en een dag later ( gisteren dus ) kreeg ik die barbotage.
    Oooooh wat doet het pijn, maar dat schijnt juist goed te zijn.
    Is er iemand die ervaring heeft met dit? Ik typ nu met 1 hand, verga van de pijn, maar dacht laat ik dit hier neerzetten in de hoop dat er mensen zijn die dit ook hebben gehad of mensen kennen die dit hebben gehad. Ik hoop dat jullie tips voor me hebben!

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Mijn schoonmoeder heeft het vorige week laten doen en had amper pijn, wel was het heel belangrijk te blijven bewegen ondanks de pijn anders wordt het alleen maar erger!

3. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Maar ik kan mijn schouder amper bewegen van de pijn. Ik probeer het wel hoor omdat dit ook moest. Het kraakt van binnen, en alles voelt ook zo stijf. Er zat ook een dikke prop kalk die ze losgeprikt hebben, het hele bovenkapsel was verkalkt zei de radioloog.

Deel Deze Pagina