we hebben vorig jaar een huis gekocht, en overal mooie ramen ingezet en mijn droom verwezelijkt.. openslaande tuindeuren.. maar ze mogen nooit open!!! tuindeuren moeten dicht... want ooo jee als er een vlieg binnenkomt (wil geen vliegengordijnen).. op slaapkamer mogen ramen niet open want stel nou dat er een inbreker via het balkon naar binnenkomt etc.. en de geluiden van de straat houden hem wakker (wonen in heel rustige wijk maar goed) en dat wakker houden zou je niet zeggen als je zijn gesnurk hoort. Ik ben het zat om elke morgen met klots oksels wakker te worden snakkend naar adem in die benauwde kamer.. ik wil frisse lucht!! wat heb ik aan al die mooie deuren en ramen die open kunnen als ze maar continue dicht moeten blijven?? hoe los ik dit op? nee, man opsluiten tot na de zomer is geen optie
ik zou toch voor t laatste gaan hoor mijn vriend wil ook niet altijd de balkon deuren en ramen open hebben . als mijn kinderen wakker zijn begrijp ik t wel maar s avond doe ik ze toch echt open offie nou wil of niet
Uh... je realiseren dat je samen woont en dat meneer het niet in zijn eentje kan bepalen? Geef 'm een vliegenmepper en zet die ramen open!
wachten tot hij naar zijn werk vertrekt en alles lekker open gooien.je hebt die tuindeuren niet voor niks. en s'nachts gewoon open zetten als hij snurkt.
Lijkt mijn vent wel.. Mocht verleden jaar ook niks open den want stel nou dat er een vlieg binnen komt waaien. Tien heb ik gezegd nou dan ga je maar lekker in een eigen huisje wonen.. Ik doe ze open.. Maar wij hebben dus verleden jaar plissé hordeuren ingezet. en sindsdien staat alles wagen wijd open. Hij wilde ook niet van die horwaaiers.. Zo lelijk vond hij dat.. Dan maar gelijk een duurdere oplossing!
Ik zou gewoon de ramen en deuren open zetten haha. Wellicht is er in een gesprek iets te bereiken als zijnde compromis ? De helft van de week de ramen etc open en de andere helft niet
Hier ook zo'n vent die panisch naar de vliegenmepper grijpt en als een wilde door het huis huppelt tot alles onder de 1,5 cm groot, zwart en gevleugeld, dood is. Soms wel lachwekkend, want we hebben zo'n hele grote mepper omdat meneer dat wel handig leek, maar omdat die dus niet zo'n vaart kan maken i.v.m. de lengte van de steel is meneer dan vervolgens poepchagrijnig. Hij gooit ook vaak alles dicht zodra hij thuiskomt, liefst dan meteen met gordijnen en al, want stel dat er eens iemand naar binnen kijkt. brrrrr Ik doe dan vervolgens alles weer open en meneer mag dan ergens een kamer uitzoeken waar hij in zijn eentje de einzelganger uit kan hangen. Ik ga hier niet zitten stikken omdat hij een insecten/pottenkijker fobie heeft.
ik zou iets voor de vliegen zoeken (dus een hor, gordijn e.d.) en dan heb je een prima compromis lijkt me...
wat os dat toch met mannen en vliegen? hier nog zo 1 die helemaal panisch word van een vlieg! tuurlijk ik vind het ook niet fijn maar ga echt niet uit mijn dak van een vliegje.
Oei, dan zou je man hier geen stap in huis zetten denk ik.. aangezien er een hele familie vliegt, van ongeveer 4-10 personen En nee, niet dat ik dat fijn vind hoor.. heb ze ook liever buiten dan binnen, maar ik heb dus nog geen hor dingen voor de deur/ramen, en ga echt niet met mn ramen en deur dicht zitten,.. Maar zou ze gewoon open doen hoor, dan moet je man maar even achter de vliegen an, of hang anders zo'n plak strip op.. weet zo uit me hoofd even niet hoe ze heten, maar helpt ook wel. Althans, hier wel.
nee, man opsluiten tot na de zomer is geen optie [/QUOTE] Als je een passende kast vind, mag die van mij er dan ook bij in?? Heb er hier namelijk ook zo een. Tjee, pas op een vlieg!!! Nooit gehoord van een mugge mepper geloof ik.
tja ik had lekker alles opengezet en idd misschien van die horrendeuren laten plaatsen zodat er geen vliegen binnenkomen? voor nu wist ik het wel met dit hete weer! lekker je tuindeuren open en boven alles tegen elkaar openzetten... desnoods doe je alles open en de gordijnen boven dicht... komt er ook geen vlieg doorheen! doe ik overdag altijd op alle slaapkamers en als het wat koeler word doe ik de grodijnen open zodat het nog even lekker doorwappert voordat mn meiden gaan slapen....
Idd, ik zou ook scheit hebben aan mijn man als hij zo zou doen =P Je hebt deuren en ramen om ze open te doen en niet om ze dicht te houden XD
Ook ik zou ....aan hem hebben en heerlijk de boel openzetten! Je gaat toch hoop ik met deze bloedverziekende hitte niet met alle ramen en deuren potdicht zitten?? Huppakee open die tent en koop een grootverpakking vliegenmeppers voor je vent. Kan die mooi op muggenjacht als ie thuis komt!
Hier geloof ik beetje andersom. Ik doe s'avonds alles dicht. ik weet dat het heerlijk is om door te tochten, en eerlijk, zodra het kan gaat het raam nachts open, maar hier twee allergische kinderen en een allergische mama, dus ik moet de muggen buiten houden. Ik heb electrische meppers, maar al die anti muggen dingen werken gewoon niet, we zijn te lekker (nouja, ik en mijn ene dochter dan) Ik wil graag op zoek naar horren die goed zijn zodat het echt open kan blijven, maar tot nu toe komen ze ook ergens door met die goedkope horren. Als ik een mug hoor snachts gaat het licht aan en ga ik op jacht tot ik hem heb. Scheelt dat mijn man wel weet dat we niet een gewoon bultje krijgen, dus die jaagt lekker mee Maar goed, hier heb je weinig aan. als hij niet allergisch is maar de vliegen gewoon vervelend vind zou ik ook zeggen pech hoor. Niets is toch heerlijker dan lekker de hele boel open? Wilde ik ook wel gewoon kunnen. En voor de enorme herrie heb je gewoon oordoppen hoor
nou vind ik ook, wij wisselden af, de ene nacht raam open en dan dicht voor meneer maar hij is het gaan waarderen en nu mogen ze altijd open