heb heel mensen hier horen praten over arretjes cake, wat is dat? en heeft er iemand hier een recept voor me?? ben wel benieuwd of ie lekker is
oh ja, vroeger maakte mijn moeder het vaak. Echt lekker! Weet het recept niet meer precies, volgens mij met biscuitjes oid.
Oh, dat is zo lekkker. Vroeger maakte mijn moeder dat nog regelmatig en heel af en toe ik. Het is wel enorm machtig, 1 klein stukje en je zit tjok vol, maar o zo heerlijk. Recept weet ik niet precies uit m'n hoofd, maar google maar eens.
O,doe het niet. Het is gewoonweg belachelijk lekker. Ik maak het niet omdat ik me er gewoon ziek in kan eten. En heb geen ruggegraat genoeg om er af te blijven.
Dat is geniaal lekker! Als je keer naar Harderwijk gaat moet je naar 'graaf van gelre' gaan.. midden op marktplein in de stad.. die heeft de beste arretjescake!
zonder eieren hoor! want je gooit er rauwe eieren door, en als pech hebt wordt je ziek. maar het is echt super lekker heb er vorige week 1 gemaakt 2 repen chocolade puur a 75 gram 250 gram roomboter 2 eetlepels cacao 150 grambasterd suiker (wit) 2 rollen thee biscuit
Mijn moeder maakte vroeger altijd cognackoek. Bijna het zelfde als arretjescake, maar ipv cacao deed ze er dus cognac doorheen. Niet veel hoor, maar meer voor de smaak. OH zo lekker hihi.
Heeel lekker ja! Laatst nog gemaakt voor de verjaardag van m'n man, één keer per jaar moet kunnen Is eens wat anders dan taart, iedereen vond het heerlijk! Wij maakten 'm met biscuitjes, rauwe eieren, basterdsuiker, boter en cacao.
Ja, erg lekker.. Laatst recept van Nigella geprobeerd, die is met stukjes spek/marsmellow ertussen.. En heb ook wel eens gehoord, dat mensen soort van frituurvet ervoor gebruiken.. Je kunt er ook nog lange vingers door doen..
Nee he, waarom lees ik nu weer dit topic? Dat arretjescake is té lekker! Misschien ga ik er ook wel één maken van de week.
Wat doe je precies met die 2 repen dan? Ik zag via: Recept voor Arretjescake - Koopmans.com en daar staan die repen niet? Ben wel benieuwd hoe jij hem maakt!
ik laat eerst die 2 repen chocolade smelten in een pan, dan doe ik de roomboter erbij.Dan in een beslagkom de cacao, basterd suiker en de chocalade erin van de pan, en dan mixen. Dan de biscuit verkruimelen en er doorheen roeren. Trouwens je kunt ook maria biscuit gebruiken.
O, dat hadden wij vroeger ook vaak! Maar inderdaad, vet!! Dat recept zonder rauwe eieren, die ga ik eens proberen!!
Eieren maken het smeuiger of iets dergelijks... weet niet wat het is precies... maar met eieren vindt ik het persoonlijk lekkerder dan zonder... Maar goed... komende maanden even niet