Euh..dat was wel de bedoeling, maar ik ben vergeten waar ik m vandaan gehaald heb haha, dus moet eens gaan zoeken en dan de geupdate versie bewerken
Laten we het topic dan maar niet vervuilen, maar ik blijf wel bij mn punt dat de kwaliteit van ikea niet om over naar huis te schrijven is. Het zijn prima meubels hoor, maar de reden dat ze zo goedkoop zijn is onder andere het materiaalgebruik.
Ik ben ook meteen gaan kijken ! Het is leuk, die nieuwe collectie ! Wat ik ook erg leuk vind zijn de gordijnen voor de kinderkamers en de dekbedovertrekken (die mogen ze nu nog niet, maar toch waren ze erg leuk !) Veel shop plezier ! Groetjes, Nikki F
Toen wij net samenwoonden hadden we ook alles van ikea, maar nu we dus ons eigne huis hebben, hebben we dus voor andere meubels gekozen.
De dekbedovertrekken van de ikea zijn erg leuk, maar ik mis een flap op het einde, of in ieder geval iets waarmee je ze onder het bed kan vastzetten.
Kijk, dat laatste ben ik dan weer wel met je eens, maar dat heb ik met meerdere overtrekken, de instopstrook ontbreekt, super irritant. Of dat ze in de hoeken niet dicht zitten en dat t dekbed er dan nog uitglijdt. Maar qua kwaliteit van Ikea...ik vind t dus prima. Wij hebben in huis zo'n beetje alle kasten van Ikea, de boekenkasten, linnenkasten, bergkasten etc. Een deel daarvan gaat al heel wat jaren mee en worden zeer zwaar/intensief beladen, maar tonen geen enkel spoor van slijtage of wat ook. Terwijl ze in de tussentijd toch al meerdere verhuizingen hebben meegemaakt. En ook met de emigratie over een paar jaar gaan ze mooi weer mee. Enige wat we niet van Ikea hebben zijn bed en banken, die vind ik wel een stuk minder van kwaliteit. Maar de kasten en tafels enzo vind ik super.
Onze salontafel (lack) doet het nu erg goed bij onze vrienden.... prima tafeltje inderdaad... Wij hadden ook een lack bijzettafel maar daar was een deuk ingevallen.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Wij hebben ook een Lack salontafel en een paar lack bijzettafeltjes, maar die gebruiken we niet zo vaak. Maar altijd handig om er bij te zetten (goh, zouden ze daarom bijzettafeltjes heten? )
Eigenwijs spektakel, die Amaranta! Hier ook linnenkasten en boekenkasten van de IKEA. Al geregeld uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet en het staat nog steeds superstrak. Probeer dat vooral niet met andere 'goedkope' kasten. Bank/bedden/eethoek zijn geen IKEA. We moeten volgend jaar een nieuwe keuken uitzoeken en ik denk dat dat ook IKEA wordt.
Ik liet iets vallen wat puntig was, weet niet eens meer wat... bam, dik gat in de lackbijzettafel. Zo dwars door de tafel.
laat ik dan water bij de wijn doe.... sommige ikea producten zijn wel kwalitatief goed, anderen niet, er is ook nisk mee... Alleen hebben wij nu gewoon hout ipv spaanplaat...
hier nog iemand die het super irri vind dat de "instopstrook" ontbreekt en dat de punten open zijn van het overtrek-gedeelte...
Hee muts, ben je van je geloof gevallen? Wat nou water bij de wijn doen? Wat nou van je standpunt terugkomen? Dat kan niet hoor, dat halve forum moet toch bang voor je blijven?
Nou, ik heb dus een salontafeltje gekocht van de Ikea afgelopen vrijdag, en met het monteren van de tafel zaten er meteen al krassen op. Gewoon van het blad op de grond neerleggen, dat vind ik toch niet normaal hoor. Maar goed het ding koste ook geen drol..... Maar ondanks dat blijf ik het een super winkel vinden. Als ik er ben ben ik ook meteen in een halleluja stemming. Ik wordt echt hebberig als ik daar rond loop .