Oh, mag ik even meedoen? Wij waren al Ikea fan, maar sinds mijn man bij Ikea werkt is het nog erger. Goed, hij werkt op kantoor, dus niet in de winkel, maar deste leuker: KORTING! Bij ons komt veel van Ikea! De bank niet, dat is het kwaliteitverhaal wat Amarana ook aangeeft. Maar bijzettafels, kasten, eettafel, tja, onze keuken ook en nu dus ook een houten vloer, of beter gezegd lamelparket, maar dus wel houten toplaag en geen laminaat.... maar goed, wij vinden juist die prijs kwaliteitverhouding zo prettig. Goed, het is niet het meest duurzame, maar dat maakt het voor ons juist zo leuk! Ik koop niet 1 keer een kast van 1000 euro, maar wissel om de zoveel jaar van meubels. Weer eens iets anders! Heel handig als je een wisselende smaak hebt Enne, Amaranta, discussies moeten kunnen, heb je in het topic "altijd dat gezeur" gelezen? Daar zijn we tot een voorstel gekomen een topic te openen "de scherpe kant van zwangerschapsland", aangezien discussies hier nogal eens vrij vlot gesloten worden....je bent van harte welkom!
Wij hebben een massief houten tafel van Ikea.......en dus een houten vloer......en je hebt tegenwoordig ook granieten werkbladen daar...en...en...en......nou ja......niet alles is spaanplaat.....(ook erg veel plastic )
NOu ja, we hebben dat topic nog niet, haha....het is een voorstel.... Lees hier maar: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Ik viel ergens later pas in....volgens mij heb ik je daar niet gezien of wel....
Nee, ik ook niet, maar het ging om de discussie.....deze werd nu eindelijk eens niet gelijk op slot gezet, was wel prettig!