dag! Hoe verwijderen jullie die en hoe vaak. Mijn moeder had vroeger zo'n soort bezem ervoor (wat ik als kind eng en vies vond). Echter plafond is hagelwit dus lijkt me dat je vlekken krijgt?
Ik gebruik de ragebol als ik spinnenwebben zie. Maak hem dan gelijk schoon met de stofzuiger, heb nooit last van vlekken gehad.
Met de plumeau. Hoe vaak? Als ik ze zie zitten Als ik toevallig aan het stofzuigen ben doe ik het daarmee
Als ik aan het stofzuigen ben met de stofzuiger. Als ik ze zie en het even snel wil doen met een plumeau.
Hoe doe je het nu dan? Of zit je hele plafond onder omdat je bang bent voor vlekken? Hier met de stofzuiger of met een tissue of doekje (man is bijna 2 meter en kan bij het plafond als hij op zijn tenen staat). We hebben ook wel ergens een plumeau, maar ik weet eigenlijk niet waar .
Hier met de stofzuiger, gewoon voorzichtig naar het web toe brengen en dan floeps zuigt hij het web in 1x weg zonder dat ik het plafond aan hoef te raken. Soms doe ik het met zo'n swiffer-plumeau, als ik er bij kom.
Ik doe het met de stofzuiger, hoef het plafond dan niet eens aan te raken. In ons vorige huis deed ik dit minstens 1x per week, maar daar hadden we zoveel spinnen dat ik het eigenlijk wel elke dag kon doen. Zo'n ragebol gebruik ik alleen voor buiten trouwens...
Gewoon met een ragebol en soms de stofzuiger. Vlekken heb ik nog nooit daarvan gehad en ons plafond is nog steeds hagelwit.