Hallo dames, Heb jullie advies nodig, ik merk aan mezelf dat ik teveel bezig ben met het zwanger worden en heb dan ook een sterk vermoeden dat het daarom niet lukt. Ik ben nu een half jaar bezig en elke maand maak ik mezelf helemaal gek... Eerst de weg naar het zoeken/vinden van mijn ei en daarna de twee slopende weken naar nod. Als ik eenmaal de stress voorbij ben dat ik mijn ei gelukkig heb gevonden dan kan ik mijn gedachte niet meer verzetten. Ik ben continu bezig met 1 dpo, 2 dpo, 3 dpo et cetera. Ik speur heel het internet af en ben veel op het nod forum om te lezen hoe het bij andere gaat. Ik merk dat mijn lichaam reageerd op het feit dat ik er zo mee bezig ben. Ik wil heel graag mijn gedachte verzetten maar hoe in vredesnaam? Als we eenmaal voorbij het ei zijn, kan ik mijn verstand maar niet op nul krijgen, een groot deel van de dag denk ik zou het eitje bevrucht zijn? Zou dit? Zou dat? Om jezelf gek van te maken... En om dan vervolgens weer witte testen te krijgen en de telleurstelling dat de duivels weer zijn doorgebroken. Maargoed ik heb tips nodig Ik denk dat als ik dit forum vermijd er al redelijk wat rust komt.. Dus denk dat dat de eerste stap wordt.. Bedankt voor het lezen maar ben erg benieuwd hoe jullie dit doen en wat het met jullie doet.
Heel herkenbaar. Ik heb helaas geen advies voor je. Mijn dagen gaan ook voorbij als 1 dpo, 2 dpo....... En het internet afspeuren. Ik word gek van mijzelf..... Je bent dus in ieder geval niet de enige
Herkenbaar, de eerste ronde ( ronde 13) dat ik er niet super bewust mee bezig was en het gewoon heerlijk spontaan ging was ik zwanger. Of je het met "teveel mee bezig" zijn kan blokkeren durf ik niet te zeggen, maar stress is nooit goed voor een lichaam en ik had toch wel het gevoel dat het ietwat geforceerde gezellig doen door ovu testen de kansen niet groter maakte. Dus, hobbies! Veel wandelen, nieuwe dingen ontdekken, ik ging een cursus doen in het weekend en de dagen vlogen voorbij
Hé meid, Hier ben ik tot en met ronde 7 ongeveer er héél veel mee bezig geweest, maar daarna is het beginnen afzwakken, gewoon ook puur door de teleurstelling elke maand... Ik geraakte er wat aan gewend. Ik merk nu de afgelopen periode dat ik er veel minder mee bezig ben, gewoon omdat ik er ook niks van verwacht. Ik googelde mezelf ook een ongeluk hoor, nu af en toe nog eens, maar eigenlijk heel weinig! Het forum blijf ik leuk vinden, gewoon om anderen te volgen en zelf mijn ei kwijt te kunnen als het eens wat moeilijker gaat. Wij hebben nu een nieuwe pup in huis, dus daar gaat veel van mijn aandacht naartoe. Maar verder probeer ik ook zoveel mogelijk van huis te zijn of mijn bezigheid te hebben, ook hobby's zoals wandelen met de hond, op bezoek bij vrienden, mijn ouders, tekenen en kleuren, taken in het huishouden ondernemen (lees: grote kuis en opruim). Ik probeer echt bewust dingen te zoeken waarbij ik mijn gedachten amper kan laten afdwalen. Ik moet zeggen dat de periode tot mijn nod de afgelopen 2 maanden eigenlijk peanuts was, gewoon omdat ik er 'niet' mee bezig was. Succes meid, ieder moet zo zijn afleiding zoeken!
Hey meis, Misschien ken je me nog uit eerdere NOD lijsten. Heb weinig toe te voegen aan wat er al geschreven wordt, wou je alleen ff succes wensen. En denk inderdaad dat het verstandig is dit forum even te laten rusten, merk aan mezelf dat dit, hoe leuk ook, zeker niet helpt om er niet mee bezig te zijn . Succes, liefs