Hoi, Ik heb 5 jaar de pil gebruikt en in de 3 ronde is het raak geworden, ik kan niet wachten tot dat ik mijn baby in mijn armen krijg Wanneer kan ik het doorgeven aan de huisarts en een afspraak maken bij de verloskundige? Groetjes, ANGEL24
Gefeliciteerd. Geniet ervan! Je kunt het gelijk doorgeven aan je arts, dat je in verwachting ben. Is makkelijk, zodat je ergens medicijnen voor nodig hebt etc, de arts weet dat hij/zij rekening met je zwangerschap kan houden. De VK kun je het beste bellen rond week 5/6 denk ik zelf. Zelf heb ik vandaag gebeld.
Je kunt een vk bellen wanneer je zelf wilt, eerste echo is meestal bij 8 en 9 weken. Hoewel ik ook wel eens lees dat het ook wel eens later gebeurd, Hier bij ons is het zo tussen de 8 en 9 weken. Huisarts heb ik gelijktijdig ingelicht.
gefeliciteerd, geniet er goed van! Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was heb ik meteen de huisarts en verloskundige gebeld, dan was ik ervan af en kon ik even verder met genieten. En meteen die zelfde dag al een zwangerschapsdag boek gekocht
hoiiii! gefeliciteerd zeg met je zwangerschap! hoe voel je je? al iets last van kwaaltjes of wat dan ook? toen ik wist dat ik zwanger was heb ik gelijk de vk gebeld. en een afspraak gemaakt voor de intake en de eerste echo. bij ons hoeven de huisartsen dat niet eerst van je te horen en dan pas naar de vk. bij ons kun je gelijk de vk opbellen. die geven het dan door aan de ha. gr Wendy