zit gewoon te huilen achter de computer... ik leef met je mee. sterkte en geniet van elke minuut van elke dag dat je samen met haar bent. liefs babs
Heel, heel, heel veel sterkte gewenst meid. Zeg haar wat je voor haar voelt en houdt elk moment dat je met haar nog mag delen in herrinnering. Liefs, Gina
Ai door wat een naar bericht zeg om te lezen. woorden zijn er eigenlijk nie voor te vinden om het te doen verzachten........... in ieder geval sterkte en succes met het afscheid nemen...... liefs liek.
Ow Door wat erg!! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte toe de komende tijd. Let je wel goed op jezelf??
Via deze weg wil ik je ook heel veel sterkte toewensen. ik hoop dat je met je moeder nu goed kan praten, en dat je je gevoelens, zoals je ze hier beschrijft, met haar kan bespreken. Het gedicht wat pim schrijft is een liedje van karin bloemen, met de titel geen kind meer. Je kan het downloaden, maar als je graag wil kan ik het je ook toesturen. stuur me dan maar een pb. Nogmaals heel veel kracht en sterkte toegewenst! knuf kaily
Ow , Door wat moet jij het moeilijk hebben nu Meis , ik wens je heeeeeeel veel sterkte toe in deze zeer moeilijke tijd . Groetjes Joyce
Oooh Door... wat naar... Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen... Heel veel sterkte meis! Liefs, Wendy
Jeetje Door wat een vreselijk bericht. Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen. Moet er niet aan denken dat zoiets gebeurt. Probeer te genieten van de tijd die je nog met haar hebt en laat haar idd voelen hoeveel je om haar geeft. Dat waardeert ze vast heel erg. Ik hoop zo erg dat ze je kindje nog mag meemaken...Sterkte meid. Ik denk aan je. Hele dikke knuffel van Elvira