Ow wat een verschrikkelijk nieuws zeg.... Ben er helemaal stil van... Heel erg veel sterkte de komende tijd.
Door, wat vreselijk, ik zit hier ook met tranen in mijn ogen. Probeer nog zoveel mogelijk van jullie tijd samen te genieten. Wat een prachtig en zoveel zeggend gedicht Pim.
Lieve Door, Ik krijg echt kippenvel en tranen in mijn ogen als ik je verhaal lees. Wat is dit verschrikkelijk... Ik hoop voor jullie dat ze jullie kindje nog mag zien. Sterkte meid. Liefs, Selma.
Lieve Door, Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd... Als je je verhaal kwijt wilt, we zullen er voor je zijn Liefs An
Lieve Door, Wat vreselijk. Ik ben zelf 5 jaar geleden mijn vader kwijtgeraakt, niet aan kanker. Het ging allemaal heel snel. Ik heb nooit afscheid kunnen nemen en kunnen zeggen wat ik voelde. Ik hoop dat jij nog genoeg tijd krijgt met je moeder om jullie gevoelens te delen en dat je, als het zover is afscheid van haar kan nemen. Ik wens je heel veel strerkte de komende tijd. Veel liefs Hope
Bedankt meiden, bedankt!! Ik kan niet zeggen hoeveel jullie woorden met me doen, hoe fijn het is om hier mn verhaal kwijt te kunnen... Gisteren ben ik geknakt, en het is raar om te zeggen, maar het was fijn om alles eruit te gooien, ik ben een enorme binnenvetter en heel hard voor mezelf, en het is goed om even te kunnen zeggen: dit trek ik niet meer! Zat een liedje van Celine Dion te luisteren, en dat was zo treffend: Goodbye's the saddest word Mamma You gave life to me Turned a baby into a lady And mamma All you had to offer Was the promise of a lifetime of love Now I know There is no other Love like a mother's love for her child And I know A love so complete Someday must leave Must say goodbye Goodbye's the saddest word I'll ever hear Goodbye's the last time I will hold you near Someday you'll say that word and I will cry It'll break my heart to hear you say goodbye Mamma You gave love to me Turned a young one into a woman And mamma All I ever needed Was a guarantee of you loving me 'Cause I know There is no other Love like a mother's love for her child And it hurts so That something so strong Someday will be gone, must say goodbye Goodbye's the saddest word I'll ever hear Goodbye's the last time I will hold you near Someday you'll say that word and I will cry It'll break my heart to hear you say goodbye But the love you give will always live You'll always be there every time I fall You offered me the greatest love of all You take my weakness and you make me strong And I will always love you 'till forever comes And when you need me I'll be there for you all the way I'll be there your whole life through I'll be there this I promise you, mamma I'll be your beacon through the darkest nights I'll be the wings that guide your broken flight I'll be your shelter through the raging storm And I will love you 'till forever comes Goodbye's the saddest word I'll ever hear Goodbye's the last time I will hold you near Someday you'll say that word and I will cry It'll break my heart to hear you say goodbye 'Till we meet again... Until then... Goodbye --------------------------------------------------------------------------------- Weet je, ik geloof dat de mensen die overlijden altijd bij ons blijven, en dat heb ik hier nooit voluit neergezet omdat er nogal een taboe op rust. Ik heb een zusje dat voor mij geboren is, en direct na haar geboorte is overleden, en daar heb ik contact mee, ze is mijn gids. Vroeger snapte ik dat nog niet, dacht ik dat ik haar gewoon verzonnen had, tot mijn ouders me vertelden over mijn zus Mirjam. Zij hadden het nooit verwerkt, vroeger praatte je daar nooit over, mijn moeder was er niet eens bij toen mn vader samen met de begrafenisondernemer het kistje heeft begraven. Het doet heel veel verdriet om haar los te laten, maar ik weet dat Mirjam klaarstaat om haar op te vangen als het zover is.... Ik heb al die jaren van haar mogen genieten, nu kunnen zij ook eindelijk weer samen zijn.... Mam zal altijd bij me blijven en over ons waken, ik weet het zeker, maar ik hoop met alles wat ik in me heb dat ze mn kindje nog vast kan houden, dat ik haar dat nog mag geven......
OOh meid wat vreselijk ik lees je hele verhaal nu pas heel veel sterkte meid in deze hele moeilijke periode
Lieve Door, Wat een afschuwelijk bericht! Ik kan me voorstellen dat je het er heel moeilijk mee hebt. Heel veel sterkte de komende tijd! Liefs Suusje
heel veel sterkte in deze tijd meid en naast alles hier op papier te zetten, vertel dit ook allemaal aan je moeder, want eens zul je dat niet meer kunnen en dan zou je het juist graag willen. Zorg dat je alle tijd bij haar kunt zijn en vertel alles wat je nog wil zeggen en wat in je opkomt
Lieve Door, Wat vreselijk voor jullie! Je woorden zijn mooi en treffend. Het lijkt mij afschuwelijk om dit juist nu mee te moeten maken. Wat is dat toch kostbaar he het contact met je moeder/ouders. Wat fijn dat je zusje je toch zo dichtbij je is. Er is meer tussen hemel en aarde! Heel veel sterkte ik hoop dat jullie nog samen kunnen genieten van jullie baby! Denk aan je. Lfs
heel veel sterkte meid. ik heb mijn moeder ook verloren heel vroeg ik was 13 jaar. tijdens mijn zwangerschap had ik het erg moeilijk ookal was het zo lang geleden het is een moment dat je je eigen moeder bij je wil al heb ik een pracht van een schoonmoeder ik had mijn mama er gewild hebben ik hoop dat ze die tijd nog bij je kan zijn en dat ze kindje nog mag vasthouden. groetjes talia ps als je praten wil mag je altijd een pb sturen he
Tja dit zijn altijd vreselijke moeilijke dingen. Ik heb zelf mijn papa verloren toen ik 18 was en ook ik heb het na de geboorte van mijn zoontje hier heel errug moeilijk mee gehad. Ik kan jou alleen maar heel veel sterkte toewensen. Groetjes Saskia.
Tja wat kan ik daar nou op zeggen, Ik weet gelukkig niet hoe het is, maar kan me er wel iets bij voorstellen. Succes in de komende tijd en geniet van elkaar nu het nog kan....
Er zijn inderdaad niet veel mensen die dit weten/snappen, maar ik weet ook dat dit waar is. Wij hebben hier zo nu en dan ook 'ongenode' gasten, vaak nergens last van en soms zijn ze erg slecht, maar van de slechte weten we dan ook wel wie het zijn. Hoop dat jij je mam toch nog even mag hebben en dat je zusje haar straks mag opvangen.
Heel veeel sterkte meid. En geniet nog volop van de dagen dat je nu nog wel samen hebt!!! Liefs Carry