Selaam Kunnen jullie je nog herinneren dat ik had vertelt dat we een huis aan het zoeken waren? Nou we hebben er een hoor!! 2 weken geleden hadden we een huis bekeken. De hypotheker is gaan kijken voor de waarde en die was veel lager dan er geboden was. De verkoper wilde dit bedrag eerst niet laten verkopen maar vandaag dus wel en we hebben hem!! Kan ik eindelijk een babykamer en ander spullen kopen!!! Zondag hebben we de schommel stoel gehaalt en die zit fantastisch! Ik wilde altijd al een schommelstoel in de baby kamer hebben !!
Selaam Dit zijn de foto's: Algemene info: Compleet gerenoveerde 4 kamer hoek-appartement op de 2e verdieping (tevens topverdieping). Het appartement is gelegen in een rustige woonomgeving nabij winkelcentrum Zuidplein en gelijknamig metrostation. 2e verdieping: 2e verdieping: Woonkamer 4.90 x 3.70m. Nieuwe keuken met diverse inbouwapparatuur. Slaapkamer (1): 3.90 x 3.00m. Slaapkamer (2): 3.90 x 2.20m. Slaapkamer (3): 3.80 x 2.15m. Badkamer incl. toilet 1.70 x 1.50m met wastafel en douche cabine. Overige info: Algemeen: De woning is recent compleet gerenoveerd, voorzien van laminaat vloer, nieuwe elektra en leidingen, kunststof kozijnen dubbelglas en verwarming middels C.V. installatie
ziet er goed uit meis en nu maar lekker de babykamer inrichten en de rest van het huis natuurlijk veel geluk in jullie nieuwe woning