ik zie het meest tegen de verdoving op.. als dat eenmaal zit is t wel goed.. maar waar ik echt tegenop zie is t trekken/ eruit snijden van de kiezen..
hey gaby vind het super goed van je dat je bent gegaan!! ben zelf ook verschrikkelijk bang voor de tandarts (nouja niet voor de tandarts maar voor de behandeling ..) pff word al misselijk als ik er aan denk, maar juist daarom blijf ik wel gewoon gaan als ik 1x afzeg weet ik dat ik geen afspraak meer maak . vind het echt super dat je de eerste stap hebt gezet die is vaak het moeilijkste !!!
Vind het superknap dat je gegaan bent! Ik ben dus zo'n 16 jaar niet geweest ->). Tijdens mijn laatste zwangerschap brak er een stukje kies af. Ikke nog steeds negeren. Na de bevalling braken er weer 2 stukjes af, dus moest ik wel gaan. Die (verstands) kies is toen getrokken en toen heb ik de knoop doorgehakt. Ik zou mijn gebit laten renoveren, omdat ik niet wil dat mijn 2 kids mijn angsten overnemen. Er is een plan de campagne gemaakt. Alle verstandskiezen moesten eruit, en in elke kies zit wel een gaatje (of 2, of 3). Kortom, mijn hele gebit is bagger, gewoon omdat ik zo lang niet geweest ben. Een kwadrant is nu helemaal gedaan, en aankomende dinsdag wordt het 2e kwadrant gedaan. Daarna nog 2 grote behandelingen voor de overige kwadranten. En dan heb ik tegen mezelf gezegd, ga ik netjes ieder half jaar. Ik ben elke keer compleet overstuur in de wachtkamer. Ik neem altijd van te voren een oxazepam, anders trek ik het echt niet. In de stoell lig ik ook altijd te shaken en te huilen. Dus ik snap je angst heel goed. Gelukkig heb ik een fijne tandarts, die heel veel geduld heeft en alles goed uitlegd en alles altijd goed verdoofd. Ik hoop zo dat ik over die angst ga heenkomen! (enne ik heb echt spijt nu dat ik zo lang niet gegaan ben, buiten dat mijn gebit bagger is, kost het ook nog eens ongelooflijk veel geld omdat ik door die verwaarlozing geen recht heb op verzekering...)
tantan: ik heb ook spijt dat k niet gewoon gegaan ben steeds hoor..maar ja.. k ga nu ook proberen om gewoon ieder half jaar te gaan.. succes nog met de tandarts...
daar ben ik weer even, morgen moet ik weer naar de tandarts. ze gaan dan 1 gaatje vullen, met verdoving.. ben nu al bang. gelukkig ben ik redelijk vroeg aan de beurd, dus heb ik niet de kans om een halve dag mezelf nog banger te maken.
Gaby heel veel succes morgen! Je kan het! Ben blij dat je vroeg op de dag moet, ben je er ook snel vanaf! Ik zou als ik jou was daarna jezelf eens lekker trakteren. Voor het feit dat je gegaan bent!
hey go heb net even een topic geopend omdat ik morgen met spoed moet. normaal nergens last van maar nu net als jij schijt ik in mijn broekkie van de zenuwen.. waarschijnlijk een lange zit voor mij iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ben gisteren geweest Gaby en hij is echt heel aardig he onze tandarts. Ik had gelukkig dit keer geen gaatjes (ook voor het eerst) maar gaat helemaal goedkomen. De verdoving doet echt geen pijn, is alleen beetje vervelend gevoel maar pijn is het niet. En ik ben echt kleinzerig hoor. Succes!!!!
bedankt allemaal.. ben mezelf nu aan t dwingen om toch maar een beschuitje te eten..heb heel erg slecht geslapen vannacht.. maar ja.. ik laat jullie straks weten hoe het is gegaan.. eb de afspraak om 9.20.. tot strakkies
oh heb net mijn beschuitje op, en voel me er niet lekker van.. stomme spanning.. wist wel dat ik eigenlijk niet moest eten.. maar ja...