Ik kan niet met jullie mee praten over het bang zijn voor de tandarts ik ben er namelijk niet bang voor maar wens je wel veel succes Het valt vast allemaal mee
jaaaa ik leef nog t is me natuurlijk mee gevallen maar ik weet wel dat ik de volgende keer wel weer gewon bang ben.. maar nu weet ik tenminste wel wat me te wachten staat
Gefeliciteerd met deze overleving. Fijn dat het je is meegevallen. Spanning voor de tandarts is niet erg, maar angst... kost je zoveel energie. Hop door naar de volgende afspraak. Wanneer is die?
als beloning ben ik lekker naar de kapper geweest haha.. maandag moet ik trouwens wel foto's laten maken bij de kaakchirurg.. maar dat vind ik niet eng, maar wel erg spannend..
ik heb 2 jaar terug ook bijna mijn hele gebit moeten laten verbouwen en 1 verstandskies moest in het ziekenhuis getrokken worden. Het trekken van die kies deed 10 malen minder pijn dan het vullen van de gaatjes en na een paar uurtjes kon ik gewoon weer normaal eten
Meis dat heb ik met bloedprikken, en al weet ik dat het bij sommigen erg meevalt toch weer die angst Maar ik vind het er wel aan liggen wie het doet Goed dat je het achter de rug hebt!