Hai! Ik ben nu een paar maanden in verwachting, en de vader weigert zijn verantwoording te nemen...ikzelf ben vrij hoog opgeleid, soxiaal, lief, kritisch tov maatschappelijke ontwikkelingen... ik ben nu op zoek naar juridische, emotionele en practische steun, hoe genant ik dit ook vind... een opa en oma voor mijn babietje, soort surrogaatfamilie... of juridische tips, iemand die mssch zwangerschapsspullen heeft, babyspullen, ik heb nl een zeer laag inkomen. Of mssch eea ruilen, diensten ruilen? Ik kan bv best goed masseren, als ik jou nu masser, e jij mij? Of straks mssch op elkaars kindje passen? Ik heb nl al erg veel met kinderen gewerkt! Ook klussen in mijn huis ivm omst baby dienen te gebeuren, mssch kan ik ook diensten ruilen? Alle adviezen zijn welkom, wel graag sociale, fatsoenlijke reakties! Liefs en alvast tot ziens!
welkom op het forum wat rot voor je dat je het alleen moet doen ik kan je helaas niet helpen maar hopelijk zijn er hier meiden die dat wel kunnen ik wens je het allerbeste toe !!
Welkom! En inderdaad, pittig, hoor, zo in je eentje...! Heel veel succes. Misschien trouwens handig even te vermelden in welke regio je woont? Dan heb je de meeste kans iemand te vinden waar je ook makkelijk bij over de vloer kunt komen