Ik ben vandaag 3 weken overtijd... ik had een licht positieve test en een negatieve test drie weken geleden. een week later bij de dokter een negatieve test. De dokter vertelde mij dat ik wel zwanger was geweest maar dat de vrucht ondertussen was gestorven dus een MISKRAAM! Ik was zo verdrietig en wou dat het er snel uit kwam, de dokter zei dat ik het beste ff kon wachten tot het er zlf uit kwam en zo niet dan een curettage (hoe je dat ook schrijft). Thuis vertelde ik het me vriend huilend. Hij vond het ook heel erg maar geloofde niet zo dat het dood was. Ik maar wachten tot het er eindelijk uit zou komen maar nee, wel werd ik misselijk en gevoelige tepels vollere borsten had ik het idee, en 1ochtend was ik zo duizelig dat ik me evenwicht niet kon houden heel vervelend was dat. Dus d8 ik, ik test gwn nog 1 keer! dat was zaterdagochtend en ja hoor een licht positieve test. Vandaag de dokter weer gesproken en nou heeft de dokter gezegd dat ik tog zwanger ben, dat hij zich heeft vergist. Tjongejonge ik ben ontzettend blij maar twijfel nog steeds of het echt zo is, heb nog steeds het gevoel van wachten tot het eruit komt. Ik moet het nu eerst ff laten bezinken. De dokter zei dat ik waarschijnlijk een late eisprong had en weinig hcg wat verder geen gevolgen heeft voor de vrucht, die komt gewoon wat langzaam op gang. over twee weken krijg ik een termijnsecho bij de gyneaceloog. Spannend! xxx lola
Wow wat een verhaal zeg, gefeliciteerd! Wat een goede afloop zeg, nu maar afwachten tot de echo, spannend hoor!
hey sterretje08 dankjewel voor de reactie, idd ff afwachten tot de echo. Hoop dat alles goed zit! xxx lola
Jeetje, dat is wat... Gefeliciteerd in ieder geval! Misschien was de test van de ha gewoon minder gevoelig dan jouw thuistest. Kan natuurlijk ook. Nog even geduld voor de echo...
Wat fijn voor je! Gefeliciteerd! Jammer dat al dat verdriet voor niets is geweest, maar goed, beter zo'n vergissing dan andersom...
Gefeliciteerd! Ik vind dat eerlijk gezegd wel een beetje knudde van die dokter hoor... Er zijn best veel vrouwen die heel lang negatief testen, dus om nou zomaar te roepen dat het een miskraam was?! Hij had beter kunnen zeggen dat het er in zat dat het een miskraam was (maar niet zeker was), nu heb je al die stress voor niets gehad... Kan me ook goed voorstellen dat je onzeker bent nu! Maar troost jezelf aan het feit dat er zelfs vrouwen zijn die tot 5 maanden ofzo negatief testen, en die hebben ook gewoon gezonde kindjes.
Jeetje en dat die dokter dokter mag zijn. Apart verhaal hoor, maar in ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap