hee Ikkie! aangezien we beiden niet meer in de medische molen zitten..... beiden zwanger zijn geworden mbv menopur en altijd zo leuk aan het kletsen waren..... heb ik bij deze dit topic geopend , waar we hopelijk heeel lang kunnen blijven kletsen over jullie kindje en straks ook over ons kindje!!!! ik miste je gewoon hier op het forum! En hoop dat we hier weer lekker gezellig kunnen kletsen! Liefs Ella
ikkie , heb ik gelijk een vraagje voor je als jij je wagenbak zo bekijkt he? van de wandelwagen... is bij jouw de bak waar het matrasje opligt dan ook van hout? En daarboven op ligt het matrasje? Of heb jij nog wat er tussen liggen , tussen de bodem van de wagenbak en het matrasje? Ik ben net bezig met de wandelwagen aan het opmaken... (lukt me nog niet echt , maar goed!) en ineens valt het me op dat , dat matrasje zo dun is. Heb jij dat idee ook? als je er met een vuist op drukt?? of voel jij dan de bodem niet? sorry hoor voor al mn vragen... maar kan hier zo onzeker van worden! En aangezien wij waarschijnlijk niet gelijk een wieg hebben..... (mn nichtje ligt er nog in) zal ons kindje beneden in de wandelwagen liggen.
He meid!!! Super eindelijk hebben we weer een topic samen waar we lekker kunnen schrijven over onze baby's enzo.. Ik wist echt niet waar waaronder we moesten schrijven.. goed dat je hem hier hebt geopend! heerlijk is dat he samen schrijven onder jonge moeders. .. wie had dat kunnen denken he toen we nog in het LEO topic zaten.. leuk dat we nu weer een nieuw topic hebben!! Mistte het ook echt en keek steeds even stiekem bij jullie noordelingen topic en op hyves. Denk heel vaak aan je.. vind het zo bijzonder dat jij nu bijna het wondertje verwacht en weet nog zo goed dat je de test deed en nu is het al bijna zover.. de tijd gaat zo snel!
Ik heb net even in mijn kinderwagen gekeken. Ik heb een quinny. Inderdaad eerst de houtenonderkant en daarop meteen het matrasje. Het is inderdaad een dun matrasje. Volgens mij is dat altijd zo of niet? Volgens mij kan dat niet echt kwaad, zo'n babietje weegt nog niet veel dus volgens mij kan dat nog geen kwaad voor zn lijfje. Ik hoor best vaak dat mensen dat doen een babietje eerst in de reiswieg laten slapen, misschien kan je kraamverzorgster je dalijk ook wat tips geven daarover die ziet dat natuurlijk zo vaak. Misschien een tip om op te maken ( ik weet niet of je het al zo doet?) Ik pak het matrasje er helemaal uit, vouw de dekens er omheen en leg het matrasje dan weer terug. Als ik noah er dan in leg dan kan ik hem er zo in leggen en alleen de dekentjes aan de zijkant een beetje goedleggen.. sorry klinkt waarschijnlijk heel warrig.. Spannend je bent zeker de laatste dingetjes aan het doen? Lijkt me echt heel apart dat je denkt dat het elk moment kan gaan gebeuren.. Heb jij dat ook? Over de meest rare, simpele dingen maakte ik me van te voren druk.. maar als de baby dan is geboren en de kraamverzorgster is er dan loopt het allemaal anders en gaat het eigenlijk vanzelf. Ik maakte me druk om het eerst pakje.. uiteindelijk had hij de eerste dagen niet eens kleertjes aan en was het eerste pakje wat hij aan had een prematuren pakje maat 44 gekocht door mijn beste vriendin.. ( wie had dat kunnen denken) Ook zat ik allemaal over het wassen van de kleertjes in ( welk wasmiddel enzo) waar kun je je allemaal druk over maken he.. ook kruikjes vullen ed.. ook had ik wat leuke huispaken, joggingpakken enzo gekocht en in de was gedaan. Ik wilde deze de week na de bevalling allemaal gaan wassen en netjes klaar gaan leggen in een zkh tas. Ik wilde een soort draaiboekje voor mijn man maken waar alles lag, wat de drukker was en de wachtwoorden van mijn mail en hyves enzo. Ook wilde ik al mijn keukenkastjes, de kelder en heel het huis nog grondig schoongaan maken want het moest wel netjes zijn voor de raamverzorgster.. terwijl het hier altijd erg netjes is volgens iedereen.. Uiteindelijk ben ik zondagochtend om 07.17 uur bevallen en gingen we rond 06.00 uur naar het zkh het huis lag vol met gereedschap, stof en planken.. Mannetje was die zaterdag aan het klussen en de laatste klus de trap aan het afmaken. Hij zou zondag overdag ermee verder gaan en dan 's avonds alles afmaken... dat liep dus even anders we gingen dus in de verschrikkelijke zooi in huis naar het ziekenhuis.. na de bevalling maakte ik me daar zelfs zorgen over ha ha. Ik hoorde altijd van mensen dat het niet uitmaate hoe ze eruitzagen tijdens de kraamweek enzo.. nou dat gold voor mij dus niet. Toen ik na de bevalling had gedoucht zag ik er dus echt niet uit. Iedereen kwam meteen naar het zkh... echt super leuk was dat. Ik vroeg wel gelijk of ze mijn make-up mee wilde nemen ha ha en wilde ik er wel een beetje fatsoenlijk uitzien, erg he. Het eerste wat ik deed toen i na een week uit het ziekenhuis kwam was kijken of ik mijn kleren nog paste en eindelijk iets leuks aan doen. Ik was die huispakken en joggingbroeken meer als zat.. Ik ben benieuwd hoe dat met jou gaat en hoe jij de laatste weken bent doorgekomen
hoi! je hebt het gevonden!!! LEUK!! kunnen we weer lekker kletsen! daar zijn wij volgens mij wel goed in hahaa! ja bij jouw is het allemaal zo snel gegaan!!!! dit was echt niet waarop je was voorbereid he.... en waar je je dan al niet druk om kan maken!!! haha leuk hoor dat je gelijk je make-up wilde.... maar denk dat ik dat ook zou willen... bedoel je komt toch veel op de foto he! En ik heb mn zh-tas al klaar staan en als het goed is zit daar mn poeder ook in HAHAHHAA Ik heb nu alles al 2 weken klaar staan. Alles in de tas , dus dat is geregeld gelukkig! Heb 3 setjes kleertjes voor de baby... Mn man weet welke tassen hij moet pakken als het zover is. Vind het toch wel een fijne gedachte dat , dat klaar is! Heb ook aantal huispakken erin en (oud, ruim) ondergoed. En lekkere sokken. Nou joh ik kan me zo goed voorstellen dat , dat het eerste was wat je deed!!! je kleren weer aanpassen!!! denk dat ik dat ook ga doen hoor! Ben die zwangerschapskleding meer als zat behalve de prenatal rokjes.... want die heb ik nog helemaal niet aangehad! (veel te koud) dat zijn van die stoffen rokjes , kan ik mooi in de lente/zomer aan! Bedankt voor je uitleg over de kinderwagen! is helemaal duidelijk hoor!! enne dat is idd handig , om het matrasje er helemaal uit te halen en alles erom te vouwen! Dus jij hebt dat ook , eerst de houten bodem en dan gelijk het matrasje. En je hebt helemaal gelijk! de kraamzorg zal ons daar ook bij ondersteunen denk ik! ik maak me er dan ook maar niet meer druk om haha Heb iig de lakentjes en het dekentje in de wagenbak gedaan en er plastic omheen gedaan! Kan de kraamzorg er tzt naar kijken en het voor ons voordoen Vind het zo leuk he , zo bijzonder ook! het lijkt nog maar kort geleden (en dat is het ook) dat we het over de leo hadden en over de menopur...... wat fijn dat het bij ons zo goed is aangeslagen!!! vind menopur echt een wonder middel!! He ik ga nog ff wat doen! onze keuken wordt opgeknapt! Tot snel!!! XX
Ikkie , hier nog steeds rustig.... althans, wel weer de hele dag door weeen.... maar ze zetten maar niet door helaas! maar wie weet..... gebeurt het nu snel!
ikkie , wilde even zeggen dat ik vanaf 1 uur vannacht in de weeen zit.... VK is rond 7 uur geweest en komt rond 1200uur weer! Waarschijnlijk kunnen we vanmiddag naar het ziekenhuis... heb wel pijn hoor en ben ontzettend moe , want ben de hele nacht wakker geweest. maar ja als ik ga liggen dan doet het meer pijn. en ben ik nog meer misselijk. Dus ik loop maar wat door het huis! vinden het super spannend allemaal!!! Xx
ooh sorry dat ik nu pas kijk maar deel samen met mannetje een laptop en die had het druk.. wow spannend!!!! ooh ben zo benieuwd ik hoop dat het een beetje gaat en dat het allemaal goed verloopt.. wat spannend allemaal.. misschien ben je nu al wel in het zkh..
ik hoop dat het allemaal niet te lang duurt en dat het allemaal goed gaat. Rot he als je zo misselijk bent,, ik heb toen ook de hele nacht overgegeven..maar dat gaat over op een gegeven moment en je bent in goeden handen moet je maar denken.. wow Ella nog even en dan is jullie kindje er, houdt dat voor ogen hoe rot het nou ook is... Ik leef heel erg met je mee..
Ooh Ella moet steeds aan je denken dat je nu 'bezig' bent. Ik hoop dat het allemaal goed verloopt en dat jullie heel snel jullie kindje vast kunnen houden..
Ella@ van harte gefeliciteerd met jullie zoon!! Thanx voor je sms, zat er heel de tijd aan te denken en toen ik het smsje binnekreeg wist ik eigenlijk meteen dat het van jou was. Wat een mooie naam ook. ik zal hem hier niet neerzetten want misschien wil je dat niet. Wel heel rot dat het zo zwaar was de bevalling en ook zo lang en dat het dan ook zo eindigt. Ik hoop dat de pijn nu wat minder is en dat je goed hersteld dat duurt zeker wel wat langer en je mag niet tillen enzo. Nou meid be heel blij voor jullie en ik hoop dat alles goed gaat met jullie. geniet lekker van jullie wondertje en laat jij je maar lekker vertroetelen..
***Breekt ook even in*** Ella, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ben erg benieuwd hoe alles is gegaan en hoe hij heet!! ***Breekt weer uit***
*breekt in* Ella een zoon! gefeliciteerd voor jouw en je man, nu proberen te genieten van de kraamtijd he!! *breekt uit*
ellaa meisss van harte gefeliciteerd met jullie zoon meid... ben benieuwd naar je verhaal en natuurlijk naar je zoontje
He meid, Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en dat je lekker kunt genieten ondanks die verschrikkelijke bevalling.. ik ben heel erg benieuwd hoe het met je kleine man gaat.. en natuurlijk hoe het met jou gaat en met je man..
ella Gaat alles goed? Ik hoop dat je een beetje kunt herstellen en bijkomen en nu lekker aan het genieten bent van jullie mooie wondertje..