Bedankt voor je mooie kaartje.. wat een schatje zeg en een mooie tekst, heel erg leuk! Gaat het verder goed? Wij gaan zo even met een vriendin naar intratuiN. Vanochtend zijn we ook bij een vriendin geweest en heb ik de hond bij de trimsalon gebracht, hij ruikt nu weer lekker. Met zon kleintje ben je niet zomaar weg dus ga alvast alles inpakken. Tot snel.
hoi! jij ook bedankt voor jullie mooie kaart!!! echt leuk hoor! dankje! oo hahaha ja echt wel! nu kun je niet meer zomaar de deur achter je dicht doen he! dat is zo idd , alles inpakken , verschonen , flesje , jasje aan haha , duurt allemaal wel ff hoor! he wat goed dat Noah zich zo goed aan de voed-tijden houdt! hier niet hoor , hij wordt wakker en heeft honger! maar kom uit op ongeveer 7 voedingen per dag. Hij drinkt wel te weinig, soms maar 40cc. Dus vandaar dat hij waarschijnlijk zo vaak wakker wordt , en dan best wel honger heeft. ik bied hem altijd 90cc aan , maar dat drinkt hij nooit op! gelukkig zo voor de nacht wel!!!! dan drinkt hij soms wel 120cc , en dan slaapt hij lekker lang door! He wat zielig is dat he dat je hem dan echt wakker moet maken voor een voeding. Maar moeten jullie nog vaak naar de kinderarts dan??wat spannend telkens. Hoop dat het goed is hoor! En ga je met Noah naar de fysio? Of bedoel je dan dat je zelf naar de fysio gaat? oja was ook even benieuwd of je nog steeds nu van die mooie nagels hebt??? moest daar vanmorgen ineens aan denken Of hou je ze nu korter? Omdat je wel vaak je nagels laat doen! Lijkt me ook zo leuk he! en dan die french manicure.... dat kan natuurlijk ook korter. Miss dat ik het een keertje ga laten doen , maar ja met baby is het niet zo praktisch , tenminste dat lijkt me? de dagen vliegen voorbij! heb jij dat ook? tis nu alweer vrijdag..... Volgende week heeft mn man een dag vrij genomen en gaan we even naar Ikea! we willen in de badkamer namelijk een laag kastje (we hebben nu een hoge) maar in plaats daarvan willen we een lage. Daar kan dan een aankleedkussen op , want als ik Evan in badje doe (in de badkamer) moet ik altijd met hem over de koude gang naar zn slaapkamertje , want daar staat de commode. Heb wel weer even zin om weg te gaan. Vervelend zeg dat je nog last hebt van dat beurse gevoel! hopelijk gaat dat snel over hoor. maar ja , is ook niet niks allemaal! Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? Of lekker relaxen? Straks komt mn vriendin op kraamvisite!!!! heb er erg veel zin in! en vanavond komt er ook nog wat visite. Eigenlijk komt het nu een beetje op gang , dat vind ik wel prima. Heb er nu ook meer energie voor en zin in! He fijn weekend alvast en een kusje voor Noah!
Haai Hoe is het? Hoe was jullie weeekend? Nog geslaagd bij de IKEA? dat is wel ahndig in de badkamer een commode. Wij hebben de badkamer beneden en daar staat ook de tummy tub en mijn man heeft een commode gemaakt, is echt handig hoef je niet steeds naar boven om te verschonen enzo. De dagen vliegen echt elke dag voorbij. I heb ook altijd wat te doen ah ha . Overal lekker op visite, lekker wandelen en heerlijk thuis met Noah knuffelen. Echt heel lief hij duimt nu, zo schattig is dat. Is Evan al wat gegroeid of weet je dat niet? Je moet zeker over een paar weken pas naar het buro? Voel je je alweer wat beter en fitter? Wij zijn gister trouwens naar Gooische Vrouwen geweest, echt super lachen die film. Ga jij al weleens alleen op pad met vreindinnen ofzo?
oo wat leuk zeg dat je naar die film bent geweest! lijkt me ook erg leuk! ja ik ging wel regelmatig weg met vriendinnen , al wonen mn 2 beste vriendinnen best ver weg. (in brabant en eentje in Afrika, die is daar sinds kort voor ongeveer 5 jaar) dus dat is wel jammer. Maar heb ook vrienden wat dichterbij wonen gelukkig. Leuk is dat he om af en toe eens wat lekker voor jezelf te gaan doen! ooo wat lief he dat Noah nu duimt! dat deed hij nog niet? wel handiger als een speentje Evan laat telkens zn speentje vallen... blijf aan het lopen! oo ben zo blij dat hij nu slaapt... hij is vanaf 5 uur vannacht tot 1400 uur wakker geweest en huilen! soms wel krijsen... zo zielig! en frustrerend en op een gegeven moment gewoon ergerlijk... De jgz-verpleegkundige kwam even langs (zij is nu 3x bij me geweest en volgende week belt ze me , en dan moet ik vanaf 6 april naar het CB) ik heb van haar een speciale inbakerings doek gekregen en dat helpt gelijk! hij slaapt nu heerlijk. Ik ben net eventjes naar buiten geweest.... pfff was er gewoon moe van. Hij sliep toch zo mooi , dus heb de deuren op slot gedaan en heb even gefietst en wat boodschapjes gedaan. Evan is ontzettend gevoelig voor prikkels. Ik overweeg om hem maar boven te laten slapen , ook overdag. Hij slaapt ook erg weinig. Al slaapt hij snachts wel heerlijk door!!! (hij maakt al 6 uur achter elkaar ) want zodra er ook maar iets is dan gaan zn oogjes open en kijkt hij je aan zo van '' haal me er nu maar weer uit , ik wil zien wat er allemaal gebeurt''.... na ja eerst maar even bekijken hoe het nu gaat. En dat snachts doorslapen , daar ben ik allang blij om natuurlijk! He wat handig zeg dat je man een commode heeft gemaakt!! super handig idd! wij hebben ook aankleedkussen beneden. Die leg ik dan op de tafel. wat leuk he dat jullie een tummy tub hebben! dat vind Evan ook zo heerlijk! hij zat er toen in in het ziekenhuis! ja hij is goed gegroeid gelukkig! hij ziet er ook gezond uit. maar wel moe. Maar ja , hij slaapt overdag vrijwel niet... nu gelukkig wel , nu hij is ingebakerd! En hoe gaat het met Noah?? echt een lieve schat hoor , bekijk regelmatig eens even je foto's! xx
zo heb net even een kuurtje gehaald! Evan heeft ook spruw.... miss dat hij daarom zo onrustig is en zo onrustig drinkt! hopelijk werkt het snel en goed. Heeft Noah daar al last van gehad?
Bale dat hij zo onrustig is.. en dat hij spruw heeft, Heeft noah niet gehad, echt zielig lijkt me dat. Gaat het verder al wat beter of is hij nog veel wakker? Noah is echt een slaapkopje hij is nu al wel wat vaker wakker maar verder slaapt hij best wel veel. We fijn dat de inbakeringsdoek goed helpt em dat hij daar rustig van wordt en wat fijn dat hij al doorslaapt!! Noah sliep pas bij 10 weken door van ong 23.00 uur tot 07.00 uur. Hij moest toen echt om de 3 uur eten hebben, in het begin had hij zoveel honger, waarschijnlijk omdat hij best klein was en gigantisch groeide, meer als een kilo per maand. Evan alweer bijna 4 weken wart gaat het toch snel. Ben je zelf alweer een beetje de oude?
Ik las dat het met Evan wat beter gaat met slapen en dat hij wat rustiger is, fijn zeg! Hoe werkt dat dan precies, is dat ook een doek?
hee meis , even snel hoor! maar we zijn gisteren weer langs jullie woonplaats gereden! mn svader is overleden. Heb deze week ook weinig tijd om achter de pc te zitten , plus we hebben soms geen internet. Evan ligt in de puckababy , alleen snachts! dat is een slaapzakje, je kunt het ook opzoeken op internet! Hoe gaat het met Noah? lief he als ze zoveel slapen Evan slaapt nu ook stukken beter en rustiger en langer!!! ben echt blij met de puckababy! Xx
ooh gecondoleerd met je schoonvader! Dan heeft hij Evan nog even mee gemaakt, is ook moeilijk zeg. Hoe gaat het met jou en je man? Sterkte met alles. Fijn dat Evan zo goed slaapt, is voor jou ook een stuk relexter. Noah gaat alles super. Hij is overdag wat meer op en slaapt ' s nachts steeds langer. Gister flesje om 21.30 uur en ik ging om 07.30 uur naar hem toe en toen lag hij lekker te duimen in zn bedje. Dat doet hij 's ochtends altijd. Dan ligt hij lekker een beetje wakker te duimen.
Dankje! het was een zware en intense week. Best raar dat het ''gewone'' leven dan weer doorgaat.. He wat heerlijk dat Noah zo lekker slaapt!!!! en drinkt hij goed? Hier alles prima , maar we zijn nog wel moe. van de week komen mn collega's op bezoek! Heb daar zo zin in! Ga dan een witte kwark-taart maken en daarop doe ik blauwe/witte muisjes. ipv beschuitjes! het resultaat zal lang wel niet zo mooi zijn als jouw mooie taarten!
haai meid, Hoe is het allemaal? heftig zeg en hoe gaat je man er mee om? Hoe gaat het met jullie kleine man? gaat het slapen en eten een beetje goed? Met jou zelf ook goed, beetje aan het ritme gewend? Hoe was het met je collega's en had je nog zo'n mooie taart gemaakt? Leuk om ze weer te zien zeker?
hoi!!! hier eindelijk weer eens een berichtje van mij! het gaat heel goed!!! we wandelen elke dag , heerlijk! Hij slaapt overdag nog erg weinig.... maar daarintegen slaapt hij snachts wel lekker door! Hij slaapt van 2200 tot 0700!! hij ligt dan in zn puckababy , echt ideaal. Heb idd nog een taart gemaakt voor mn collega's! wat was dat gezellig! ik mis ze echt en mn werk ook wel eigenlijk hahaha! maar het was een hele simpele kwarktaart hoor , jij maakt veel mooiere! Lijkt me ook zo leuk om te doen.. is dat erg moeilijk? Maar hoe gaat het met jullie?? zag dat je op hyves zo mooie profiel foto hebt! echt een knapperd hoor!! Hoop dat alles goed gaat!! Xx
owja bij CB gisteren ging ook goed! qua ontwikkeling vond de arts hem al erg ver... das altijd leuk om te horen! hij lacht al en kan goed zn nek omhoog houden. zo lief als hij lacht!
He Goed zeg dat hij sn nek al omhoog kan houden!! En dat hij al veel doet. Fijn dat ze tevreden zijn. Slaapt hij ook nog steeds zo goed? Dus het was gezellig met je collega's? Wanneer moet je eigenlijk weer werken en hoeveel dagen ga je werken? Gaat het met jou ook goed?
jaaa hij slaapt super goed door elke nacht! echt heerlijk hoor! hij is overdag wel veel wakker , maar vind dat helemaal niet erg ik moet denk ik begin juni weer werken! En heb er eigenlijk best wel weer zin in! Ik ga 4 diensten per week doen. En jij? wanneer ga jij weer aan het werk? En hoeveel ga jij werken? Hoe gaat het met jullie!? wat een lekker weertje he! zit best veel in de tuin! heerlijk! Heb momenteel mn rug vol plakkers , heb allergie test! ooo wat zal ik blij zijn als die plakkers er af mogen!!!! moet morgen weer naar het zh en dan krijg ik andere plakkers , en vrijdag krijg ik allemaal prikjes. Hopelijk komt er wat uit , want wordt soms gek van de jeuk... Begon met 30 weken zwangerschap en is nooit weer weggegaan. Zijn jullie ook lekker buiten? xx
ooh bale zeg dat je nog steeds die jeuk hebt, je dacht er na je zwangerschap vanaf te zijn en dan heb je het nog steeds. Wij zijn ook lekker buiten, heerlijk is dat. We gaan ook veel wandelen en lekker veel shoppen. Leuk he al die kleertjes. Wat knap dat Evan zn hoofje al zo kan houden, zag foto's op hyves! wat een knappert! Echt heel snel dat hij dat kan. Zo fijn zeg dat je al weer zin hebt om te werken, ik heb dat nu pas weer een beetje. eerst moets ik er echt niet aan denken maar nu lijkt het me wel weer leuk. Fijn sdat Evan zo goed slaapt, Noah ook nog steeds. Gister om 21.00 laatste flesje en op bed gelegd en vanochtend om 09.00 uur was hij pas wakker echt een slaapkopje. Ben je ook nog naar het buro geweest en groeit Evan goed? Hoeveel weegt hij nou? Krijg je nog veel kraamvisite?
hoi hoi! lekker aan het genieten van het mooie weer? wij wel! Je hebt vast de foto's van evan ook wel gezien dat hij in de tuin zit? heerlijk! Al heb ik hem met het hele warme weer niet buiten hoor. Vind dat een beetje te warm! Heb je nog veel leuke kleertjes gekocht? ik heb laatst een heel leuk setje besteld bij H&M! echt leuk he al die kleertjes. Al draagt Evan nu alleen nog van die jogging broekjes zeg maar. Die witte broekjes van de Hema. Zit denk ik toch het lekkerst. Hij is idd erg sterk in zn nekje , want gelijk na de geboorte toen hij op zijn eigen buikje lag , ging dat koppie al omhoog en keek hij de hele tijd om zich heen, vertelde mn man. Verder vind hij liggen op zn rug alleen leuk als hij flesje krijgt en als hij moe is. Voor de rest ligt hij het liefst op mn schouder om om zich heen te kijken. Hoe gaat het met Noah? wat heerlijk dat hij zo lekker doorslaapt! Evan heb ik net in bedje , meestal tussen 2100 en 2200 en dan is hij de volgende dag altijd rond 7 uur wakker. We moeten as dinsdag weer naar het CB! dan krijgt hij zn eerste vaccinaties! weet zo zn gewicht even niet meer , maar 2 weken geleden woog hij goed vond de arts. Ja opzich krijgen we nog wel kraamvisite! vind dat echt gezellig! En jij? Heb jij nog veel visite? En maak je nog veel taarten? xx
Ja heerlijk he dat weer. Noah heeft al zn korte broek aan gehad en een hempje, hij heeft het heel snel warm en leg hem buiten in de schaduw onder de parasol. Heerlijk dat Evan zo goed doorslaapt, Noah ook. eerst maakte ik hem altijd wakker om 23.00 uur voor zn fles maar nu laat ik hem slapen vanaf 19.0 uur. Hij slaapt ook heerlijk uit, soms is hij pas om 09.00 uur wakker ha ha. Hij is nu wel wat meer wakker overdag en speelt dan heerlijk met zn babygym en hij draait al af en toe. Zo leuk om te zien. Hij heeft zn eerste hapje ook gehad, hij trok wel een vies gezicht maar at het wel op ha ha. Zo leuk al die nieuwe dingen. Leuk he kleertjes shoppen. Noah had inderdaad eerst oo altijd van die zachte stofjes aan. Opeens was ik het zat en toen had ik hem cvoor het eerst een spijkerbroekje aan gedaan zo leuk. Ik koop meestal zn kleertjes bij de H&M, zara vind ik ook heel leuk. Hema heeft ook leuke dingen. Ik had een hele leuke korte broek gekocht bij de hema, een blauw wit geruiten staat heel leuk. ik hou van ruitjes, vind blousjes ook altijd zo leuk staan. Dus jullie moeten morgen weer naar het buro, zielig he die prikjes, Noah heeft nu zn derde gehad. Hij kan er gelukkig goed tegen en word er niet ziek van ofzo. We zijn vrijdag weer bij de fysio geweest en we hoeven niet meer terug, ze was erg tevreden over hem. Gelukkig, was toch best wel vaak dat we erheen moesten. Ze stond er ook van te kijken hoe snel noah groeide, eiegenlijk iedereen wel. Hij weegt nu 7 kg. Het is echt een klein dikkertje ha ha. Evan is echt een knappert, wat leuk die foto's altijd op hyves. Zo zie je ook echt hoe goed ze groeien. Gaat het met jou ook goed? helmaal weer de oude?
hai meid! wat leuk he dat Noah zich al zo vermaakt met de babygym! Evan ook wel , al kijkt hij er nu alleen nog naar en af en toe eens slaan , maar dat komt door die onwillekeurige bewegingen van zn armpjes maar wel leuk om te zien! Gisteren wilde ik even winkelen (heb een heel mooi bedeltje voor mn pandora armband gekocht) En ik zette de babygym aan de kant om zn jasje aan te doen. Nou brullen! zo sneu... hij lag ook zo mooi naar de babygym te kijken! wat voor babygym hebben jullie? Oo wat lekker he dat Noah al zo lang uitslaapt!!!! heerlijk is dat he! Ik heb ook geen klagen hoor! leg Evan tussen 2100-2200 in zn bedje (na zn laatste fles en badje) en dan slaapt hij door tot 0700 uur! Ik weet wel welke korte broek je bedoelt van de Hema! die is idd super leuk! En ja haha jij houdt idd van ruitjes! dat zag ik toen wel met jullie mooie babykamer! leuk he al die baby kleertjes. Ik merk nu dat Evan sommige rompertjes niet meer goed past en dat sommige truitjes soms ook wat krapper komen te zitten. Fijn he dat het bij de fysio zo goed gaat!!! heerlijk dat iedereen er versteld van staat! dat zijn nog eens goede berichten zeg! Vind Noah ook zo mooi poppie , hij is zo lief! ik zal vandaag of morgen even nieuwe foto's op hyves zetten! We hebben nu een handige usb-stick en daar kan ik heel gemakkelijk de foto's van afhalen. Evan had wel last van zn prikjes die dag. hij was erg jengelig en had wat verhoging . maar dat was de volgende dag gelukkig weer over! ooo ik hoor iemand huilen volgens mij wil hij vanmiddag niet slapen..... Fijne dag vandaag! oja ik heb morgen de na-controle bij de gyn , maar vermoed dat alles goed zit/is hoor! best apart om dan weer naar de gyn te gaan! vorig jaar waren we bezig met de menopur , weet je nog? rond deze tijd? En nu hebben we allebei een kindje..... tijd gaat wat dat betreft best wel snel he! xx