He meid, Wat een mooie foto's!! Wat is hij toch knap.. wat bijzonder dat hij gedoopt is en in zo'n mooie doopjurk! Altijd zo leuk die foto's om te zien!! Wat een kanjer dat hij 's nachts al doorslaapt echt heel fijn is dat! Dat gaat snel he met de kleertjes enzo.. vind het soms zo jammer heb je een heel mooi blousje ofzo en dan past het niet meer..van sommige dingen heb ik gewoon 2 maten gekocht ha ha.. Dat is echt heel apart dat je weer naar de gyn moet.. dan denk je altijd weer terug. Ik heb dat ook als ik met Noah in de wachtkamer bij de kinderarts zit. Deze is tegenover de poli gynaecologie dan sta ik er altijd weer bij stil. Dan ben ik zo blij dat Noah er is. Precies vorig jaar rond deze tijd werd ik zwanger. We hadden toen in breda koninginnedag gevierd en de dag erna was ik misselijk, ik dacht dat het door de drank kwam maar ik was dus zwanger. Ik heb toen maandag 1 mei een test gedaan, dat was 10 dagen na de pregnyl dat weet ik nog goed.. durfde het gewoon niet te hopen. Zo bijzonder ik weet het van jou ook nog goed dat je het vertelde dat je zwanger was en nu hebben jullie zo'n mooie zoon, denk je nog vaak aan die tijd terug?
hoi!! leuke en gezellige dagen gehad? Wij wel! maar nu een beetje half , we hebben denk ik te lang buiten gezeten afgelopen zaterdagavond! Nee ik heb nog niet veel bedeltjes aan mn pandora armband! Heb een olifantje , een letter E , en een hangertje met kruisje eraan met blauwe steentjes, en 2 stoppers! Vind het echt leuk! ik weet nog zo goed dat je me vertelde dat je zwanger bent!!! wat was ik blij! En ik gewoon 2 maand later! was echt een wonder he! denk daar nog best wel vaak aan terug met name rond deze tijden....! Koop jij veel kleertjes voor Noah? ik zie altijd zo veel leuke kleertjes! Moet me soms echt inhouden hahaa! Hoe gaat het verder met jullie? En met je man? En ben je nog veel aan het taarten maken? xx
hoi!! jullie ook zo lekker aan het genieten van het mooie weer? Hier wel! we gaan straks lekker bbq-en... we hadden gisteren nog zoveel over! We zijn vandaag naar de fotograaf geweest! we hebben een mooie foto van 30x40 daar zit hij in een mandje met een wit zacht kleedje. een foto van 20x30 waarbij hij als een soort van bloem in mn man zn handen ligt. En een zwart/wit foto! daar ligt hij op tule met een rode roos. En de roos is wel rood gebleven! Ben zo benieuwd!! kan ze zo ophalen! maar heb ze al op de computer gezien. Heb gelijk 3 lijsten gekocht!
He super leuk foto's! Heel mooi ook met zo;n roos. Zet je er ook een aantal op hyves? Ik heb met mijn verjaardag een tegoedbon gehad voor een fotoshoot met Noah. Weet alleen niet goed wanneer we er heen zullen gaan.. Nu lacht hij wel al best wel vaak en hij kan een beetje zitten dan is dat denk ik wel leuk. Ben je nog lekker aan het genieten thuis? we treffen het wel met het weer, echt heerlijk. Ben je vaak buiten? Leuk he al die kleertjes, dacht altijd dat er veel meer voor meisjes was maar je hebt ook super leuke jongenskleertjes. Ik vind h&M echt super leuk..Ik vind 'nette' kleertjes erg leuk zoals bousjes, polo's en spencertjes. Ik vind marinelook met die streepkes ook erg leuk. Ik heb vorige week nog een heel leuk jasme bij de prenatal gekocht. Een soort spijkerjasje blauw wit gestreept. V&D heeft trouwens ook hele leuke kleertjes zag ik vorige week. Ben je nog naar het buro geweest met Evan? Lekker he bbq-en doen wij bijna altijd als het mooi weer is. Wanneer moet je weer gaan werken?
oo heerlijk bbq! hebben wij vrijdag en zaterdag gedaan! zo lekker! ik heb de foto's al in een lijstje , dan moet ik maar even een foto van een foto maken! wat leuk he dat jullie zo tegoedbon hebben gekregen voor een foto shoot! is zo leuk he! ze maken er dan heel veel... vond ze allemaal zo leuk! was lastig kiezen! oooh wat schattig zo'n lief jasje!!!! ja idd bij H&M hebben ze zulke schattige baby kleertjes! ik vind een marine-look ook super leuk! Zelf hou ik ook wel van polo's (draag ze zelf niet , maar voor evan vind ik dat super leuk) Heb een licht roze, en dan met zo'n wit broekje of met een spijkerbroekje! zo schattig! Ik moet 24 mei weer naar het bureau! Hij krijgt dan zn 2e vaccinaties. Verder moet ik 7 juni weer starten met werken! Heb er best wel weer zin in. Maar denk dat het nog wel zwaar wordt! zo die combi late diensten en dan overdag de zorg voor Evan. Maar ja , we zien wel hoe het loopt. ik hoop dat hij rond die tijd iets langer doorslaapt sochtends! hij is nu rond 7 uur wakker. En dat wordt dan wel vermoeiend , want met mn werk ben ik ook pas tegen 12uur snachts/0030 thuis. Na ja we zien het wel! de dagdiensten , was nog geen ruimte.. maar hoop dat ik snel wat meer een combi kan werken! Wanneer moet jij weer aan de slag??
Heel leuk he polo's.. ik draag ze zelf ook niet maar voor Noah is het zo schattig. Ik heb ook een roze en dan een wit broekje eronder, heel schattig staat dat. Ik had bij de V&D hele schattige schoentjes gekocht, wit met blauw gestreept heel lief. Fijn dat je weer zin hebt om te werken. Ik moet 14 juni weer beginnen. Eerst nog even wat toetsen doen wat ik ben niet meer gecertificeerd. Lijkt me inderdaad heel lastig allemaal avonddiensten dan ben je denk ik wel heel moe. Wel fijn dat je dan wel veel van Evan mee maakt. Ik ehb er ook wel weer zinin maar ben ook heel benieuwd hoe het allemaal gaat. Zal wel wennen zijn vooral met nachtdiensten enzo. Ik ga zo even naar de kleine man want hij is denk ik wakker. Tot snel.
SHIT alle tekst weg!!! zal even opnieuw beginnen haha He wat leuk zeg dat je ook een roze polo hebt gehaald voor Noah! staat idd zo lief en schattig! ik zal tzt een foto maken en op hyves zetten daarvan! Wat leuk he die schoentjes.... vanaf wanneer trek jij ze aan? Ik heb hier ook 2 paar schoentjes staan , maar doe ze nu nog nooit aan eigenlijk. dus jij start ook weer met je werk! gaat best vlug he! idd zal voor jouw wel erg wennen zijn al die wisselende diensten. Hoe ga je dat doen met Noah? He maar moet je gelijk starten met toetsen ??? waarom ben je dan niet meer gecertificeerd?? verloopt dat zo snel dan? en wat voor toetsen moet je doen!? lastig hoor! zie je er erg tegenop? Jij werkt toch als politie? zie je er ook weer tegenop om in de buitendiensten te gaan werken? zal idd wel erg wennen zijn denk ik als we straks weer aan het werk gaan! maar ik heb er wel weer erg veel zin in. Ook weer in het normale ritme. en ik werk maar 4 diensten per week , dus ben 3 dagen vrij! Gisteren kwamen nog 2 vriendinnen langs , die ken ik nog van mn stage in het ziekenhuis. was zo gezellig! vond het zo lief dat ze langskwamen, want we hadden mekaar al heel lang niet meer gezien. mn ouders kwamen ook nog even , want ze zijn weer terug van vakantie. was ook erg gezellig! heb lekkere parfum gekregen , omdat we op de hond hebben gepast! en Evan kreeg een heel mooi grieks shirtje met dolfijntjes! die past hij nog niet helaas! maar dat komt natuurlijk snel genoeg
Ik de denk sinds een maand of 2 schoentjes aan bij Noah, vind ik wel net zo af. Vind het ook erg leuk staan. Leuk zeg van je ouders en schattig zeg zo'n grieks shirtje. leuk dus je hebt nog veel contact met je collega's? Ik ook wel, ga regelmatig ff naar het buro. Krijg nu ook weer izn om te werken. Fijn zeg dat je er ook weer zinin hebt, had ik toen echt nog niet. Dat is pas sinds de laatste weken, erg he. Ik moet sowiezo elk half jaar toetsen doen en nu heb ik bijna een jaar niet 'op straat' gewerk dus alles is vervallen. Evan is ook echt al een hele boy, leuk zeg.
hee meis! wat fijn dat je toch weer wat zin begint te krijgen in je werk! Leuk dat je vaak naar het bureau gaat... dat heb ik nog niet gedaan! maar miss dat we morgen even gaan , even babyshowen na de vergadering! heb gisteren voor het eerst maatje 62 aangetrokken! maatje 56 past hij nog wel , maar ligt er net aan wat voor merk! Hema kleertjes maat 56 past hij nog wel. Maar heb nu een lief pakje van prenatal aangetrokken, grijs met wit met nijntje erop! staat em zo lief! maar nu hou ik hem telkens een slabbetje voor , omdat ik niet wil dat hij er nu al overheen spuugt haha! dus het truitje is niet echt zichtbaar..
Nee noah slaapt niey in de puckababy. Eigenlijk gaat slapen al vanaf het begin af aan super goed. Hij valt meteen in slaap en als jij wakker is dan kijkt hij nog even lekker rond. Soms is hij volgens mij al een uur wakker ofzo voodat we hem eruit halen. Hij is dan ook klaarwakker en heeft geen slaperige oogjes ofzo. Bij Evan werkt dat goed toch de puckababy? Nu tref ik noah wel elke keer op zn buik aan en dat vind ik wel een beetje eng. Ik doe hem altijd al een slaapzak aan maar nog draait hij heel veel. Doet evan dat ook of ligt hij helemaal vast in de puckababy? Hoe gaat het verder met jullie? leuk dat ij in maat 62 past. Dat verschiolt echt he per merk en winkel. Prenatal vind ik altijd erg groot vallen netzoals H&M. Noah weegt nu 7300 gram en zit in maatje 68. Hoeveel weegt Evan? Zo leuk is dat ze worden echt al groot. Noah ligt ook al niet meer in de reiswieg hij vind het in de wandelwagen veel leuker kan hij een beetje kijken. Evan is echt een mooi mannetje, hij is ook best donker of lijkt dat zo op de foto? Ga jij veel met Evan op pad? Ik ben altijd wel ergens naar toe. Ik vind dat wel goed dat noah lekker onder de mensen komt en lekker buiten is. Ik heb ook best wat vriendinnen met kindjes dus dat is ook wel leuk. Doe jij nog veel dingen zelf?
hoi! wat lekker he , lekker op pad met je zoontje! en het is nu ook zo mooi weer!!! Ja Evan ligt altijd in de puckababy! hij is nu uit de piep gegroeid (zo heet de kleinste maat) en heeft nu de mini! dat is net even een ander principe. Ik vind het een uitkomst. Hij is altijd nog zo druk met zn armpjes! het kost wel wat , zo'n mini koste 54 euro , maar ja hij slaapt de hele nacht door en dat vinden we heel wat waard! Hij heeft gisteren zn 2e vaccinaties gekregen! zo sneu he. En hij had die avond 39 graden koorts.. gelukkig is dat nu weer afgezakt! Hij weegt nu 5100 gram! vind em al zoveel zwaarder als in het begin! En hij is 60 cm. Ja hij wordt wel wat donkerder! vind dat zo leuk! lijkt hij ook wat meer op mij oo wat leuk zeg dat Noah al in de buggy ligt! ik vermoed dat Evan dat ook erg leuk gaat vinden. Krijgt Noah al fruithapje? Hoe gaat het verder met jullie?? ik merk wel dat we er zo anders nu instaan als in het begin! toen was het zo overweldigend... en nu is het eigenlijk alweer zo ''normaal'' dat hij er ook bij is! Fijne dag!!! en veel plezier! xje voor Noah! hij is echt zooo knap!
Haai Wat een flinkerd al, gaat snel he. Noah is alweer een half jaar bijna, gaat zo snel he. Hij zit nu ook in de kinderstoel, weer iets nieuws. Zo leuk elke keer die nieuwe dingen. AAh zielig dat hij lastig heeft van de prikjes. En wat mooi zeg dat hij donkerder wordt.. lijkt hij echt op zijn knappe mama. Wij gaan trouwens morgen op vakantie naar Frankrijk. Echt zinin. Ben ook benieuwd hoe het gaat met Noah. Of hij lekker zal slapen in de auto. Gaan jullie nog met vakantie?
noah alweer een half jaar!! dat gaat zekers erg snel zeg! heerlijk allemaal! En wat leuk dat hij al in de kinderstoel zit! dat vind hij vast erg leuk! ja haha Evan wordt al wat donkerder! vind dat zelf ook erg leuk hoor! nu vragen hopelijk steeds minder mensen ''is dat jouw baby????!!??? wat is hij licht''!! wat heerlijk dat jullie op vakantie gaan naar Frankrijk! Lekker genieten! En Noah gaat vast lekker slapen in de auto!!!!! Heel veel plezier en een hele fijne vakantie!!!!! hoop dat jullie een goede reis hebben en heerlijk weer!!! xx
he meid, Dat is lang geleden dat we hier hebben geschreven. vandaag is noah alweer precies 7 maanden oud, wat gaat het toch snel he. Met jullie mannetje ook alles goed? Heb je trouwens het vestje ontvangen? Ik heb hem gister gepost.
wow alweer 7 maanden!!!! gaat echt snel he!! Evan is nu 4 maanden en 2 weken!!! vind het idd erg snel gaan allemaal! maar echt genieten!!! tis echt een super leuk vestje! wat ik ook leuk vind is dat je em aan 2 kanten kunt dragen! Liefs!
hoi Ikkie! hoe gaat het met jullie? heb het geld deze week overgemaakt hoor! weet niet of je het al had gezien? Vestje is nog iets te groot , maar het staat em erg schattig!! Moet je ook werken dit weekend? Of ben je lekker vrij... hier wordt weer hard gewerkt!
he meid Hoe gaat het allemaal? onze mannen worden al groot he.. evan ook al lekker aan het eten? Hier wel een echte smulpaap. Alles vind hij lekker. Doet Evan al wat nieuwe dingetjes? Leuk he steeds die veranderingen. Noah zit al een beetje hij vind staan ook super leuk maar dat gaat nog niet zelf. Gaat het met je werk ook goed? Vind je het goed te doen?