Ik moet dit even kwijt..

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Muisje1992, 22 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Hai!
    Okee ik moet dit gewoon even kwijt. Ik ben in september 2 jaar samen met mijn vriend, ik heb best veel zwangerschaps verschijnselen. Pijn aan borsten, soms duizelig, heb veel honger en vooral 's nachts erg maar als ik eten zie wat ik normaal eet word ik al misselijk, moe etc. Zit aan de pil en ben die 1 keer in de eerste week vergeten.. Huisarts paar dagen geleden gebeld die zei testen op de dag dat je ongesteld moet worden. Dus dat is nog afwachten.

Maar, schoonmoeder, tja had al een keer een test gedaan op aanraden van huisarts om álles uit te sluiten. Was ze niet zo blij mee (terwijl het alleen van de huisarts moest en hij ook bijna zeker wist dat ik niet zwanger was) want zoonlief was niet klaar voor een kind. Hij wordt 21 dit jaar.. Maar volgens mij denkt ze dat die 2 is (tja dat krijg je als je niet naar je kind om kijkt). Der nek haren gingen ervan omhoog staan zei ze. Terwijl ze zelf ook 19 was.
    Nu dus misschien wel echt zwanger en kijk nou al uit naar der reactie.. Niet.
    Zo das eruit :)

2. Eloa87

Eloa87 Actief lid

27 jun 2011
    149
    0
    0
    gastouder
    Noord-Brabant
    Komt vanzelf wel weer goed... eerst sowieso maar eens afwachten of je überhaupt zwanger bent, dat is natuurlijk 1 ding ;)

Mijn vriendlief is in mei 21 geworden... schoonmama had precies dezelfde reactie en vond het helemaal niks etc etc...
    Inmiddels staat ze 4 keer in de week op de stoep en heeft vriendlief gevraagd of ze ons alsjeblieft ook wat rust wilde gunnen :p ;)

Overigens waren wij toen we zwanger raakten ook net 2 jaar samen...

Het is heel moeilijk als (schoon)familie het lastig vind en het er niet mee eens is, maar zolang je samen staat komt het echt helemaal goed.

3. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Ja precies, heb vandaag getest kon me niet inhouden en zag een vaag streepje. Gelukkig ben ik dus niet de enige..ach ik geloof ook wel dat het goed komt, moest alleen ff mn gal spugen :p

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Meid, ik zou je schoonouders pas inlichten als je zeker weet dat je zwanger bent en jullie er aan toe zijn! Snap dat je het heel moeilijk vindt hoor, maar probeer hun reacties van je af te laten glijden. Ze hebben ermee te leven ;)

5. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Vandaag weer een testje gedaan en is duidelijker.. Zou het dan echt zo zijn? Ja ik ga der natuurlijk niet inlichten omdat ik denk dat ik zwanger ben, dat zou stom zijn haha. En ik ga het dan sowieso ook niet gelijk vertellen. Over 2 dagen maar weer een testje doen, gister llaatste pil, maar heb ook al gelezen dat sommige die re pils slikken meestal ongesteld worden.. Dusja even wachten maar. Bedankt voor jullie reacties!

6. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Ik was zelf ook 21 toen mijn zoon geboren werd (ben nu 26) maar moet eerlijk zeggen dat ik ook niet zou staan springen van vreugde als hij mij vertelde dat hij zo vroeg vader zou worden.

Er komen zoveel dingen (verantwoordelijkheden, rechten en plichten) op je af, die ik voor hem pas zou wensen als hij helemaal klaar is met studeren, uit gefeest is, stabiele vaste relatie heeft, eigen huisje/flatje en beseft wat het nou echt allemaal inhoudt.

7. Babystew

Babystew Niet meer actief

Het klinkt zo wel of je zwanger bent hoor, met die vage streepjes die steeds duidelijker worden. Misschien kan je er nog eentje van Clearblue Digital doen? Daar staat het op Zwanger of niet zwanger..

In ieder geval veel succes en mocht je zwanger zijn (en je wilt het houden natuurlijk..) dan trekt je schoonmoeder echt wel bij.. Ze zal wel moeten ;) Maak je daar nu maar niet te druk om, zorg eerst dat je het zeker weet en dat je samen met je vriend goed alles bespreekt.

Succes!

8. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Heb je intussen alweer getest?

9. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Ben ook wel benieuwd....

10. Muisje1992

Muisje1992 Actief lid

15 aug 2011
    436
    0
    0
    Breien
    Zuid Holland
    Ja hij werd steeds lichter.. Bij de dokter kwam er ook niks meer uit dusja.. :(

Deel Deze Pagina